بیانیه ثابت قدم پس از انتخاب به عنوان شهردار رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد علی ثابت قدم، شهردار منتخب شورای رشت ساعتی پس از انتخاب بیانیه ای به شرح ذیل در اختیار رسانه ها گذاشت که متن کامل آن را در ادامه می خوانیم: به نام الله؛ پاسدارحرمت خون شهیدان با تبریک ایام ا… دهه فجر که پایه جمهوریت و اسلامیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد علی ثابت قدم، شهردار منتخب شورای رشت ساعتی پس از انتخاب بیانیه ای به شرح ذیل در اختیار رسانه ها گذاشت که متن کامل آن را در ادامه می خوانیم:

به نام الله؛ پاسدارحرمت خون شهیدان

sabet_4306-360x250با تبریک ایام ا… دهه فجر که پایه جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خود پایه گذار مردم سالاری در ایران شد و زمینه دخالت آحاد ملت را در تمام عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی از جمله مدیریت شهری رقم زد و با درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب بر خود فرض می دانم ازاعضای شورای اسلامی شهر رشت که فرزند کوچک شهر باران های نقره ای را لایق خدمت دانستند تشکر و قدردانی کنم.
متشکرم از کلیه چهره های ملی که در روزهای اخیر با تماس ها و پیام های پرمهرشان مشوق من برای پیگیری فرآیند انتخاب شهردار رشت بودند.
سپاس ویِژه دارم از نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و استاندار محترم که در ماه های اخیر پیگیر راهنمای مسئولین مدیریت شهری رشت بودند .
متشکرم از کارمندان خدوم و فهیم شهرداری رشت که در ماه های اخیر مشوق اصلی بنده برای حضور مجدد در شهرداری بودند و خدا را شاکرم که باردیگر توفیق همکاری و همراهی با این بزرگواران را نصیبم کرد.
و در نهایت سپاس فراوان دارم از مردم و همشهریان عزیزم که در هر کوی و خیابان مرا شایسته الطاف شان دانستند و محبت خود را بی دریغ نثارم کردند.
ما زنده از آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
دوازده بهمن ۱۳۹۳- سید محمد علی ثابت قدم

Share