در جلسه امروز شورا:

گزینه های جدید شهرداری بر روی میز شورا;شهرداران سابق زنجان و قم شهردار رشت می شوند؟!/جلسه کماکان ادامه دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخاب شهردار رشت صبح امروز راس ساعت هفت و نیم صبح با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در صحن شورا آغاز شده و سه نفر به لیست نامزدها اضافه شده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخاب شهردار رشت صبح امروز راس ساعت هفت و نیم صبح با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در صحن شورا آغاز شد.
shahrdari-rashtprightشنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که سه نفر به  لیست نامزدها اضافه شده اند.بر این اساس محسن امین , حمیدرضا رضایی دوگاهه و رحمان انصاری سه نفری هستند که نام آنها در کنار مسعود کاظمی، محمدعلی ثابت‌قدم،علی‌اکبر اوسط مقدم، مرتضی طالع ماسوله، رضا ساغری و محمدعلی آقازاده قرار گرفته است.مجید رجبی ویسرودی نیز که پیش از این برای تصدی شهرداری ابراز علاقه کرده بود از کاندیداتوری استعفا داد.

محسن امین، متولد ۱۳۳۵ و دارای مدرک دکترای مدیریت کارآفرینی هم‌چنین کارشناسی ارشد شهرسازی است.محسن امین در مورخه ۶ آبان ۹۳ با رای اعضای شورا از سمت شهرداری زنجان عزل شد.
از سوابق کاری وی می‌توان به قائم‌مقامی شهردار منطقه یک تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک تهران و معاون اداری مالی شهرداری منطقه ۹ تهران اشاره کرد.
رحمان انصاری اهل رودبار گیلان و دارای فوق لیسانس مدیریت دولتی است.وی در بسیاری از شهرها از جمله رشت,بندر انزلی , لنگرود ,قم ,رامسر و..,شهردار بوده است.
حمیدرضا رضایی دوگاهه دارای مدرک تحصیلی دکترا بوده هم اکنون معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد گیلان است.

اگرچه جلسه شورای شهر رشت هنوز به اتمام نرسیده است اما شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که اعضای شورا امروز به اجماع نظر برای انتخاب شهردار نخواهند رسید.

گفتنی است اعضای شورای شهر رشت در جلسه غیر علنی ۲۹ آذر خود مسعود کاظمی را به عنوان شهردار رشت انتخاب کرده بودند اما فرمانداری رشت در نامه ای رسمی به نحوه رای گیری شهردار ایراد گرفت و صورتجلسه انتخاب شهردار را تائید نکرد.هم اکنون کریم سرپرست بیش از سه ماه است که سرپرستی شهرداری رشت را برعهده دارد.

 

Share