جعفرزاده:نمایندگان هنگام رأی‌گیری برای طرح‌های فوریت‌دار مشارکت کنند

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه پیشنهاد بررسی دوفوریتی طرح‌ها به دلیل اهمیت آنها است، گفت: نمایندگان هنگام رأی‌گیری برای طرح‌های فوریت‌دار مشارکت کنند. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی‌در تذکر شفاهی خود با استناد به بند ۴ […]

به گزارش دیار میرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه پیشنهاد بررسی دوفوریتی طرح‌ها به دلیل اهمیت آنها است، گفت: نمایندگان هنگام رأی‌گیری برای طرح‌های فوریت‌دار مشارکت کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی‌در تذکر شفاهی خود با استناد به بند ۴ ماده ۲۵ آیین نامه داخلی گفت: رأی گیری هایی که در مباحث دوفوریتی عنوان می شود و رأی نمی آورند، به دلیل عدم مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. به عنوان مثال رأی نیاوردن دوفوریت طرح اصلاح جزء ۸۲ ردیف ۵۵۰۰۰۰ جدول قانون بودجه سال ۹۱ به دلیل عدم مشارکت همکاران بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته گذشته هم دوفوریت طرحی به دلیل تعداد کم شرکت کنندگان در رأی گیری رأی نیاورد.

وی با بیان اینکه رأی نیاوردن طرح ها به دلیل عدم مشارکت نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: رأی نیاوردن برخی طرح ها به دلیل عدم مشارکت نمایندگان باعث شده است تا در بیرون پاسخی برای ارائه نداشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم با بیان اینکه پیشنهاد بررسی دوفوریتی طرح‌ها به دلیل اهمیت آن است، تاکید کرد: خواهش می کنم تا در این زمینه تذکر داده شود تا همکاران مشارکت بیشتری داشته باشند، چرا که وقتی دوفوریت طرحی رأی نمی‌آورد هیچ پاسخی برای ارائه در بیرون وجود ندارد و این رأی نیاوردن‌ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن مشارکت نمایندگان است.

سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده یادآور شد: از همکاران محترم تقاضا می کنم تا در رأی گیری ها مشارکت جدی داشته باشند.

Share