نماینده مردم رشت در مجلس: بی توجهی به حوزه فرهنگ یک اشتباه بزرگ تاکتیکی است

به گزارش دیارمیرزابه نقل از دیارباران  : غلامعلی جعفرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گرافیک قرآنی آیات «الله تی تی» در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت، با بیان اینکه پیوند خوردن با قرآن کریم توفیقی بزرگ است، اظهار کرد: برای نشان دادن حقیقت یک مفهوم باید از شیوه‌های هنری استفاده کرد. وی با اشاره […]

به گزارش دیارمیرزابه نقل از دیارباران  : غلامعلی جعفرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گرافیک قرآنی آیات «الله تی تی» در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت، با بیان اینکه پیوند خوردن با قرآن کریم توفیقی بزرگ است، اظهار کرد: برای نشان دادن حقیقت یک مفهوم باید از شیوه‌های هنری استفاده کرد.20268-300x180

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «الله تی تی»، کیفیت برخی از آثار آن را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: قرآن کریم کتابی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

به گفته این مسئول، گاهی از این کتاب الهی به خوبی نگهداری و حفاظت نمی‌شود که نیازمند فرهنگ‌سازی است.

جعفرزاده با انتقاد از پرداختن بیش از اندازه به مسائل اقتصادی در جامعه، تصریح کرد: پرداختن زیاد به مسائل اقتصادی سبب توجه کم به موضوعات فرهنگی شده است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به حوزه فرهنگ یک اشتباه بزرگ تاکتیکی است، اذعان کرد: دشمنان ما را درگیر مسائل اقتصادی و سیاسی کرده‌اند تا از مسائل مهم فرهنگی غافل شویم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، به برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: پیوند با قرآن سبب حفظ نسل جوان و نوجوان از معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

جعفرزاده با اشاره به کاهش بودجه فرهنگی کشور در شرایط کنونی تحریم‌ها، خاطرنشان کرد: باید در راستای ارتقا آداب قرآنی در جامعه تلاش کرد.

این مسئول قرآن کریم را دارای الطاف بسیاری عنوان کرد و گفت: قرآن تنها مرجعی است که در هنگام بی‌پناهی می‌توان به آن رجوع کرد.

Share