فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری ۲ نفر به علت ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در بندرانزلی

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان برهم زدن نظم و امنیت در شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۳۴ و ۳۶ ساله که از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار بودند در مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر ایجاد تشنج و برهم زدن نظم شهرستان اقرار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان برهم زدن نظم و امنیت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری، ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم، توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش بندرانزلی، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بندرانزلی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد، متهمان اقدام به فحاشی، درگیری با سلاح سرد و ضرب و جرح یکی از شهروندان انزلی کرده و سپس از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که پس از تعقیب و مراقبت تخصصی و بررسی سرنخ‌های موجود و اشراف خبری ماموران، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان ۳۴ و ۳۶ ساله که از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار بودند در مقر انتظامی به جرم خود مبنی بر ایجاد تشنج و برهم زدن نظم شهرستان اقرار کردند.

سرهنگ «وهاب‌زاده» در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، افزود: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه خودنمایی به اینگونه افراد نخواهد داد.

Share