پلیس گیلان خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش درگیری غازیان بندرانزلی | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ حسین حسن‌پور، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش درگیری در منطقه غازیان شهر بندرانزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش درگیری در منطقه غازیان شهر بندرانزلی خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در منطقه غازیان شهر بندرانزلی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی به عمل آمده مشخص شد، ۵ نفر به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده با اقدامات فنی و پلیسی شناسایی شدند، تصریح کرد: پلیس در چند عملیات غافلگیرانه متهمان مورد نظر را در شهر بندرانزلی دستگیر کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان ۲۱.۲۸، ۳۰.۳۱ و ۳۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض نیروی انتظامی با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: اخلال در نظم عمومی جزء خطوط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share