شهردار منطقه دو رشت:

اجرای سنگفرش و بازآفرینی بازار رشت | ساماندهی دستفروشان و گاری کبابی‌ها

محمد دانش شکیب با اشاره به ساماندهی دستفروشان و گاری کبابی‌ها، افزود: این مهم نیز در دست اجرا است و همچنین پارک‌محله رودبارتان نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد دانش شکیب، شهردار منطقه دو رشت با حضور در جلسه علنی شورای شهر رشت با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست شهرداری این منطقه اظهار کرد: بحث روشنایی، سنگفرش و… در خیابان لاکانی رشت مورد توجه است و در تلاشیم تا طی دو الی سه ماه آینده در این مسیر به لحاظ فضای سبز و روشنایی یک اقدام ویژه انجام دهیم و همچنین سنگفرش و بازآفرینی بازار رشت مورد توجه و در دست بررسی و اجرا قرار دارد.

وی به انعقاد قرار داد بابت لکه گیری، اجرای آسفالت و… در شهرداری این منطقه اشاره کرد و گفت: بحث تامین پارکینگ‌ها برای شهرداری هزینه‌های فراوانی به همراه دارد و در یکی از مسیرها توانستیم یکهزار متر زمین را به املاک شهرداری اضافه کنیم و ان‌شاءالله بحث پارکینگ در آن مسیر اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه دو رشت با اشاره به احداث سرویس‌های بهداشتی در این منطقه از رشت، افزود: ترمیم و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این منطقه را انجام دادیم و همچنین احداث سرویس بهداشتی در بازار رشت هم به اتمام و بهره برداری رسید.

دانش شکیب به بحث سیستم صوتی پیاده راه فرهنگی اشاره کرد و گفت: به دنبال ارتقای سیستم صوتی هستیم و این مسئله را به مناقصه گذاشتیم.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان و گاری کبابی‌ها، افزود: این مهم نیز در دست اجرا است و همچنین پارک‌محله رودبارتان نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه دو رشت به اجرای پروژه رنگ‌آمیزی و… در خیابان مطهری حد فاصل تا میدان صیقلان اشاره کرد وگفت: پس از مدت‌ها خیابان مطهری با این قرارداد رنگ و شکل خوبی به خود می‌گیرد و همچنین احداث سرویس بهداشتی در محله خواهر امام نیز در دستور کار است.

دانش شکیب با اشاره به اینکه در بحث درآمدی نسبت به سال گذشته حدود پنجاه درصد افزایش درآمد داریم افزود: در تلاشیم تا در موضوع تحقق بودجه شرمنده نشویم.

Share