بازرس کل استان گیلان:

نیروی انتظامی تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد | پلیس مقتدر را در کشور می‌پسندیم

بازرس کل استان گیلان گفت: کار سازمان بازرسی و پلیس در خیلی از جنبه‌ها شباهت‌هایی با هم دارد، بازرسان ما برای آرامش روانی مردم و حسن جریان امور در دستگاه‌ها با فساد مبارزه می‌کنند و نیروی انتظامی هم تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان و جمعی از همکاران وی ضمن حضور در بازرسی کل بر لزوم تعامل و همکاری فی ما بین پلیس و بازرسی کل تاکید کردند.

سجاد ده‌ده‌جانی، بازرس کل استان گیلان در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت پذیرفته بود، ضمن خیرمقدم به سردار ملکی و همکاران وی، افزود: کار سازمان بازرسی و پلیس در خیلی از جنبه‌ها شباهت‌هایی با هم دارد، بازرسان ما برای آرامش روانی مردم و حسن جریان امور در دستگاه‌ها با فساد مبارزه می‌کنند و نیروی انتظامی هم تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره پلیس مقتدر را در کشور می‌پسندیم، افزود: بازرسی گیلان پرونده‌های مشترکی با پلیس امنیت اقتصادی گیلان داشته که با همکاری هم به نتایج خوبی هم رسیده است.

سردار ملکی هم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به مجموعه بازرسی کل استان گیلان بر حفظ همکاری با مجموعه‌های نظارتی استان تاکید کرد و افزود: پلیس در همه حال با اقتدار برای مبارزه با مفاسد آماده است.

Share