جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

سانتافه قاچاق در توقیف پلیس رودبار

سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری سانتافه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری سانتافه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ رودبار حین گشت‌زنی در یکی از محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو سواری سانتافه که با پلاک گذر موقت در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: با استعلامات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، پلاک خودرو مورد نظر در سامانه ثبت نیست و این وسیله نقلیه قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این خودرو را طبق نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه¬‌ها و مردم عنوان کرد و بیان‌داشت: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

Share