فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

سارق سابقه‌دار منازل انزلی به دام افتاد و روانه زندان شد

سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق سابقه‌دار منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق سابقه‌دار منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با سارقان به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل طی در بندرانزلی هفته‌های گذشته، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به اینکه کارآگاهان آگاهی این شهرستان با بهره‌گیری از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی آثار به جا مانده از صحنه‌های وقوع جرم، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم سابقه‌دار این پرونده شدند، افزود: ماموران انتظامی با دستور قضائی به مخفیگاه این فرد اعزام و موفق شدند وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی از انتقال متهم به مقر انتظامی خبر داد و بیان داشت: سارق ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان از مردم خواست هشدارهای پلیس در بحث پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share