بایدها و نبایدهای جوراب مردانه

اگر به باشگاه می روید، جوراب های سفید خوب هستند. همچنین اگر در فضای باز ورزش می کنید یا به دویدن می روید، خوب هستند. با این حال، جدا از فعالیت‌های بدنی، جوراب‌های سفید یک نه بزرگ هستند. بنابراین زمانی را برای جدا کردن کشوی جوراب خود اختصاص دهید تا جوراب‌های مشکی و رنگی را از سفید جدا کنید.

قوانین پوشیدن جوراب مردانه

بسیاری از مردان با پوشیدن جوراب های نامناسب، لباس های عالی را خراب می کنند.  قوانین زیادی برای به خاطر سپردن روش پوشیدن جوراب وجود ندارد، اما چند مورد خاص وجود دارد که برای اطمینان از اینکه در کنار هم خوب به نظر می رسید، کلیدی هستند. به عنوان مثال، برخی از جوراب ها فقط برای موقعیت های خاص هستند و رنگ های خاص را فقط باید با لباس های خاص پوشید. آیا هنوز شروع به زیر سوال بردن انتخاب جوراب خود کرده اید؟

برای اینکه مطمئن شوید استایل خود را خراب نمی کنید، به این قوانین ساده جوراب در سایت همه جین نگاهی بیندازید و سعی کنید دفعه بعد که لباس پوشیدید، آنها را به کار ببرید.

جوراب سفید برای لباس نیست.

یکی از نقض شده ترین قوانین جوراب – پوشیدن جوراب سفید با لباس. همین روز پیش، در واقع، مردی را دیدم که به دقت آراسته شده بود، کت و شلوار مشکی باکیفیت با کفش های مجلسی مشکی پوشیده بود. عالی به نظر می رسید، اما وقتی نشست، دو اینچ جوراب سفید از کفشش بیرون زد. این فورا جذابیت و نگاه او را به یک آماتور بی‌حوصله کاهش داد.

اگر به باشگاه می روید، جوراب های سفید خوب هستند. همچنین اگر در فضای باز ورزش می کنید یا به دویدن می روید، خوب هستند. با این حال، جدا از فعالیت‌های بدنی، جوراب‌های سفید یک نه بزرگ هستند. بنابراین زمانی را برای جدا کردن کشوی جوراب خود اختصاص دهید تا جوراب‌های مشکی و رنگی را از سفید جدا کنید.

با کفش مجلسی جوراب ورزشی نپوشید!

اگر می‌خواهید کفش‌های مجلسی بپوشید، به سادگی نمی‌توانید جوراب‌های ورزشی بپوشید – مهم نیست که چه رنگی هستند. مشکی بودن جوراب شما هم کافی نیست. دلیل این قانون به شرح زیر است: جوراب‌های ورزشی معمولاً حجیم‌تر از جوراب‌های مجلسی هستند، زیرا معمولاً از پنبه سنگین‌تر یا مواد دیگر ساخته می‌شوند، بنابراین تمایل دارند روی کفش‌های مجلسی جمع شوند.

به علاوه، جوراب‌های ورزشی اغلب دنده‌دار هستند و تضاد جوراب‌های ارزان قیمت و دنده‌دار با کفش‌های مجلسی صاف و باکیفیت عجیب به نظر می‌رسد. به جای آن، جوراب های مجلسی را با کفش های مجلسی بپوشید. لغزش آنها در کفش شما آسان تر خواهد بود و مواد ظریف و نازک تر تضمین می کند که هر توجهی که روی ناحیه پای شما متمرکز شده است روی کفش های تیز شما باقی می ماند.

حواستان به صورتتان باشد نه پاها.

جوراب شما برای شلوار شما، نه کفش شما!

هنگام پوشیدن شلوارهای مجلسی یا شلوارهای غیر رسمی جدا از شلوار جین، رنگ جوراب شما باید به رنگ شلوار شما تعیین شود نه سایه کفش شما. واضح است که شلوار مشکی باید با جوراب مشکی و شلوار قهوه ای با جوراب قهوه ای ست شود. در مورد شلوارهای آبی و خاکستری هم همینطور. جوراب های خود را برای شلوارهایی در رنگ های دیگر با دقت انتخاب کنید.

چند جفت جوراب را امتحان کنید تا مشخص کنید کدام جوراب با شلوار شما مطابقت دارد. اگر شک دارید، رنگ تیره تر بهتر عمل می کند. ست کردن جوراب‌ها با شلوار بسیار مهم است، زیرا اگر جوراب‌ها در معرض دید باشند، جوراب‌هایی که با شلوار شما هماهنگ هستند، لباس شما را روان‌تر و پیچیده‌تر نشان می‌دهند. از سوی دیگر، جوراب هایی که با شلوار شما همخوانی ندارند، یک مجموعه عالی را از بین می برند.

جوراب‌های خود را صاف بپوشید.

اغلب جوراب های جدید بخرید.

حداقل هر شش ماه یک بار جوراب جدید بخرید. احتمالاً نیازی به خرید کلکسیون جدید جوراب ندارید، اما باید حداقل سه جفت جدید بخرید. جوراب‌ها فرسوده می‌شوند و از آنجایی که اغلب از پنبه با کیفیت ساخته نمی‌شوند، به راحتی سوراخ می‌شوند.

به نظر واضح است که بگوییم، اما بسیاری از مردم جوراب های فرسوده می پوشند که این نظر را تضمین می کند: جوراب های سوراخ دار باعث می شود به نظر برسید که برای خرید جوراب های جدید خیلی تنبل هستید (دقیقاً آن چیزی نیست که می خواهید روی خانم ها ایجاد کنید). علاوه بر این، جوراب‌هایی که فرسوده شده‌اند، سوراخ‌هایی دارند یا به‌طور جدی پژمرده شده‌اند،یا کش آن ها شل می شود. می‌توانند لباس‌هایی را که در غیر این صورت به شما حس استایلی عالی را نشان می‌دهند، خراب کنند.سعی کنید جوراب ها را به صورت جینی بخرید که هم ارزان تر است و هم تعداد زیاد جوراب در رنگ های مختلف خواهید داشت

یکی از بهترین سایت ها برای خرید جینی جوراب با ارزان ترین قیمت سایت همه جین است .که به صورت مستقیم از تولیدی ها خرید و در سایت عرضه می کند.

جوراب با شلوارک نپوشید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج جوراب پوشیدن آنها با شورت است. این به طور ناخواسته منجر به دو خطای دیگر می شود. به ناچار، وقتی جوراب‌هایتان را با شلوارک می‌پوشید، باید یا رول کنید، تا کنید یا خراش دهید، زیرا معمولاً آن‌ها را مستقیماً به سمت بالای ساق پا نمی‌پوشید – حداقل امیدواریم اینطور نباشد. با این حال، همانطور که قبلاً گفتیم، چرخاندن و تا کردن جوراب ها نیز قوانین آداب مناسب جوراب را نقض می کند.

دوم، پوشیدن جوراب با شلوارک از نظر بصری پای شما را تقریباً به نصف می رساند، در نتیجه پاهای شما کوتاه تر و محکم تر به نظر می رسد. اگر تیپ بدنی شما در ابتدا کوتاه و ظاهری ورزشی دارد، پوشیدن جوراب با شلوارک مطمئناً هیچ لطفی به ظاهر شما نخواهد کرد. از آنجایی که نمی خواهید با پوشیدن کفش بدون جوراب به اطراف بروید، روی چند جفت جوراب مچ پا سرمایه گذاری کنید که وقتی آن ها را با کفش های کتانی خود می پوشید زیاد دیده نشوند. و برای ثبت، از جوراب با صندل دوری کنید.

در حالی که قوانین جوراب خیلی زیادی وجود ندارد و بیشتر آنها کاملاً واضح هستند (پس امیدواریم)، ​​تعداد شگفت انگیزی از مردم هر روز آنها را زیر پا می گذارند. اکنون که به خوبی از بایدها و نبایدهای آداب جوراب آگاه هستید، انتخاب جفت جوراب صحیح باید به طور طبیعی انجام شود.  اگر دنبال جوراب با کیفیت و ارزان با تنوع بالا هستید سایت همه جین یکی از بهترین های فروش جوراب جینی است.

Share