معرفی بهترین دزدگیر منزل ارزان

دزدگیرهای منزل بهترین سیستم برای حفاظت از اموال و دارایی های شما می‌باشند، که دارای انواع گوناگون با برندهای متفاوت هستند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

پیدا کردن دزدگیر منزل ارزان که کارایی مناسبی داشته باشد کار راحتی نیست و نیاز به جستجوی زیادی دارد.اما ما در اینجا شمارا با ۲ نمونه از دزدگیر های منزل ارزان با کیفیت آشنا میکنیم و چند نکته کاربردی و فنی را برای خرید دزدگیر منزل به شما آموزش میدهیم.

دزدگیرهای منزل بهترین سیستم برای حفاظت از اموال و دارایی های شما می‌باشند، که دارای انواع گوناگون با برندهای متفاوت هستند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

میزان قیمت هر دزدگیر منزل به عوامل گوناگونی بستگی دارد مانند: برند، ایرانی و خارجی بودن محصول، سیم کارتی و آژیری  بودن دستگاه، آپشن‌ها و امکانات دزدگیر منزل.

کدام مدل از دزدگیر های منزل ارزان قیمت هستند؟

برخی از متقاضیان به دنبال خرید دزدگیر منزل ارزان  قیمت هستند و قیمت عامل تاثیرگذاری برای انتخاب آنها محسوب می‌گردد ‌.دزدگیرهای منزل به سه دسته سیم کارتی، تلفن شهری و آژیری دسته‌بندی می‌شوند.
هرچه میزان آپشن و امکانات در یک دزدگیر بالاتر باشد قیمت نیز افزایش  می‌ یابد.در این سه گروه ،دزدگیر منزل ارزان، دزدگیرهای آژیری می‌باشند که اعلام سرقت را فقط از طریق آژیر کشیدن در محل نصب اطلاع می‌دهند.

گران قیمت‌ترین گروه‌ها نیز دزدگیرهای سیم کارتی می‌باشند که اعلام سرقت را از روش تماس برقرار کردن و ارسال پیامک و آژیر کشیدن به مخاطبین اطلاع رسانی می‌کنند. اما گاهی در بین دزدگیرهای سیم کارتی بسته به برند و آپشن‌های آن ها  دزدگیر منزل ارزان سیم کارتی هم پیدا می‌گردد.


مانند برند بتا مدل Z7 GSM این مدل تمامی نیازهای مصرف کنندگان را  به یک دزدگیر منزل سیم کارتی برآورده می‌سازد اما علت ارزانی آن بهره‌مندی از امکانات کمتر و معروفیت کمتر برند آن نسبت به دیگر برندهای دزدگیر منزل ایرانی است.اما از لحاظ کیفیت دست کمی از برندهای خوش نام ندارد و میتوان کاملا به آن اعتماد کرد.

دزدگیرهای با قابلیت خط تلفن شهری از دیگر دزدگیرهای منزل ارزان هستند ،که از طریق تلفن شهری اعلام وضعیت را اطلاع می‌دهند .از معروف‌ترین مدل‌های دزدگیر خط شهری مدل اف ۷ شرکت فایروال است.

این شرکت در ایران انواع دزدگیرهای منزل را  تولید و عرضه می‌کند ،که محصولات این شرکت با وجود اینکه دارای کیفیت‌های عالی و اکثر فول امکانات می‌باشند جز دسته دزدگیر منزل ارزان و مرغوم به صرفه هستند.

گرانترین دزدگیر منزل ایرانی

یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید دزدگیر اماکن است که از سال ۶۲ مشغول به کار شده است. از تفاوت اصلی این برند با دیگر برندهای ایرانی در این است که پنل مرکزی دزدگیر از تلفن کننده آن جدا می باشد و در هنگام تهیه باید ۲ دستگاه مجزا خریداری کنید.همین مورد باعث گرانی بی مورد این دزدگیر منزل ایرانی شده است که منطقی ندارد.ریرا تمام برندها امروزه تلفن کننده را با پنل دزدگیر ادغام کرده اند که باعث کاهش هزینه و افزایش کارایی میشود.

 جدیدترین محصول این برند مدل زد Z4الترا پلاس که یک پنل مرکزی وG1 که یک  تلفن کننده سیم کارتی و تلفن شهری است می باشد.مزیت این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود طول برد  بیشتر در ریموت کنترل ها است. از ویژگی خوب برند کلاسیک می‌توان به هاپینگ  بودن (غیرقابل کپی شدن) ریموت کنترل هو  اشاره کرد که باعث ایجاد امنیت بالاتر در این دستگاه می گردد.

نکات مهم و کاربردی در خرید دزدگیر منزل

  • حتما از دزدگیر های سیمکارتی استفاده کنید که علاوه بر دریافت پیامک و تماس امکان کنترل دستگاه از راه دور را نیز داشته باشید.
  • از برندهای شناخته شده استفاده کنید و هرگز از دزدگیر های چینی و متفرقه استفاده نکنید زیرا امنیت کمی دارند و ممکن است برای خدمات با مشکل برخورد کنید.

  • بهتر است از سنسورهای بیسم استفاده نکنید زیرا هنگام ضعیف شدن باطری خطا و آلارم کاذب ایجاد میشود.

Share