مشکل جدید باشگاه داماش گیلان

جدایی یکی دیگر از بازیکنان محبوب داماش و سرنوشت این تیم

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از حاشیه ها و خبر های متعدد پیرامون باشگاه داماش گیلان در چند وقت اخیر این روز ها این باشگاه با مشکلی جدید روبه رو شده است.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,پس از حاشیه ها و خبر های متعدد  پیرامون باشگاه داماش گیلان در چند وقت اخیر این روز ها این باشگاه با مشکلی جدید روبه رو شده است.

2در حالی که بسیاری از تیم های لیگ برتری و دسته اولی در حال تکمیل کادر فنی و بازیکنان خود برای فصل آتی هستند ,باشگاه داماش  تاکنون نتوانسته هیچ حرکت مثبتی انجام دهد  و تنها  نظاره گر خروج بازیکنان محبوب و پدیده های است که باشگاه آن ها را کشف کرده بود .

اوضاع بحرانی باشگاه داماش گیلان پس از دستگیری مه‌آفرید امیرخسروی اغاز شد و شاید کمترکسی  ان روزها تصور می کرد که داماش تا این حد دچار مشکل شود و این روز ها هم جز خبر های ضد و نقیض از این باشگاه در مورد ادامه فعالیتش  چیزی دیگری به گوش نمی رسد.

از یک سو مدیرعاملی که معلوم نیست برای باشگاه داماش فعالیت می کند یا پرسپولیس خبر از خرید امتیاز این باشگاه می دهد و از سوی دیگر خبر تعطیلی باشگاه می اید  و نهایتا طرفدارانی که با حمایت های همیشگی خود نشان دادند که  تا چه  اندازه علاقه  به این تیم محبوب شمال کشور دارند نظاره گر جدایی بازیکنان محبوب خود  و نگران تر از همیشه به اینده تیم هستند .

پس از جدایی امین متوسل زاده ،هادی محمدی ،مسعود حسن زاده ،علیرضا نظیف کارو میلاد فراهانی که شاکله اصلی این تیم محسوب می شوند این بار نوبت به محمد مختاری مدافع مستحکم داماش گیلان که محبوبیت فراوانی بین طرفداران داشت به گوش رسید که او با تیم گسترش فولاد قرار داد امضا کرده است.
آیا تنها سخنان عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس  مبنی بر ضرورت حفظ باشگاه داماش گیلان به عنوان یک سرمایه ی ملی کافی است ومی تواند این امید را در دل هواداران بی شمار این تیم ایجاد کند که عزمی در بین مسئولان برای حمایت از داماش در حال  شکلگیری است ؟!

در انتها باید دید که سخنان مسولان چه زمانی  عملی می شود و امیدواریم هر چه سریع تر اوضاع بحرانی این تیم رسیدگی شود تا  بتواند خود را برای حضور قدرتمندانه  در فصل اینده آماده کند و باردیگر به لیگ برتر راه یابد.

Share