قربانعلی الماسخاله در گفتگو با دیارمیرزا

ما می گوییم جوانان ماهواره نبینند بعد فوتبال را پخش نمی کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس هیات فوتبال استان گیلان به نقش ورزش در پیشگیری از معضلات اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد:ما می گوییم جوانان نباید به سوی مسائل انحرافی بروند و نباید بچه ها ماهواره نبیند اما بازی های داماش پخش نمی شود .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رییس هیات فوتبال استان گیلان علت اصلی عدم پخش بازی های خانگی داماش از شبکه باران را مشکل بودجه اعلام نمود.almaskhaleh2

قربانعلی الماسخاله در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی دیارمیرزا اظهار داشت: هیات فوتبال استان گیلان با استعلامی که از فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه برگزاری لیگ یک داشته فدراسیون فوتبال طی نامه ای اعلام نموده است که تمامی مواردی که برای لیگ برتر در نظر گرفته می شود برای لیگ دسته یک هم منظور شود.

وی با اشاره به نصب تبلیغات محیطی برای بازی های دسته یک گفت : طبق قرار داد فدراسیون و سازمان لیگ با اسپانسرها  فدراسیون توانسته تبلیغات محیطی را برای دسته یک کشور هم فراهم نماید تا صدا و سیما به پخش بازی ها اقدام کند .

رییس هیات فوتبال استان گیلان در ادامه به نقش ورزش در پیشگیری از معضلات اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد:ما می گوییم جوانان نباید به سوی مسائل انحرافی بروند و نباید بچه ها ماهواره نبیند اما بازی های داماش پخش نمی شود . مخاطبان صدا و سیما و هواداران داماش گیلان کم نیستند و صدا و سیما نیز همواره به دنبال جذب مخاطب جوان است و باید از این موقعیت بهترین استفاده را کنند و نباید چشم و گوش خود را به روی مخاطبان ببندیم.

قربانعلی الماسخاله حلال تمامی مشکلات را بودجه دانست و افزود :صدا و سیما مرکز گیلان می گوید باید قراردادی بسته شود و سپس پخش بازی ها صورت گیرد ولی ما نمی دانیم این بودجه از کجا باید تامین شود.

وی از رایزنی صورت گرفته توسط فرماندار با آقای نصر پور مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد و افزود:در هفته آینده نشستی مشترک بین هیات فوتبال و صداوسیما برگزار می شود و امیداوریم بتوانیم مشکل عدم پخش بازی های داماش از شبکه باران را رفع نماییم.

Share