رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

غافلگیری قاچاقچی با ۱۳ کیلو حشیش در رشت

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۱۳ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۱۳ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و اظهار داشت: وجود باورهای غلط در زمینه مصرف مواد روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی خانواده‌ها و جوانان، عدم آشنایی مهارت‌های زندگی به وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به مواد مخدر است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: ماموران اداره عملیات ویژه در تعامل خبری با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و اقدامات همه جانبه، خودرو پراید قاچاقچی مورد نظر را حین جابه جایی و انتقال حشیش در شهرستان رشت شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۱۳ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: قاچاقچی ۳۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ احمدپور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با توزیع کنندگان مواد افیونی که در کمین خانواده‌ها و جوانان نشسته‌اند مبارزه قاطع می‌کند از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت افراد در زمینه مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share