هزینه میانگین تبلیغات محیطی ثانیهای ۱۳۱ میلیون تومان است| فقط ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گرفتیم
رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در واکنش به پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان صداوسیما بابت حقپخش تلویزیونی گفت: میانگین رقم تبلیغات محیطی، ثانیهای ۱۳۱ میلیون تومان است؛ یعنی دقیقهای ۸ میلیارد تومان.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال امروز (شنبه) در یک برنامه تلویزیونی نسبت به پرداخت شدن سهم صداوسیما از حقپخش تلوزیونی واکنش نشان داد. او در پاسخ به صحبتهای مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما که گفته بود سهم سازمان از حقپخش چیزی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که پرداخت شده است، گفت: بله این مبلغ پرداخت شده. اما طبق آمار وزارت ورزش و جوانان، میانگین رقم تبلیغات محیطی، ثانیهای ۱۳۱ میلیون تومان است؛ یعنی دقیقهای ۸ میلیارد تومان.
درودگر همچنین تاکید کرد مطلع نیست وزارت ورزش بابت حقپخش چه مبلغی پرداخت کرده است. او در واکنش به اینکه مگر وزارت ورزش شما را بهعنوان نماینده معرفی نکرده است، گفت: من از طرف سازمان لیگ آمدهام و دوستان به من گفتند اطلاعاتی که در خصوص وزارت ورزش و جوانان دارید ارائه کنید. ما فقط ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گرفتیم و صحبت دیگری با دوستان نداشتیم. حاصل نظر این بود که ما برای همگرایی و تعامل آمادهایم.
وی افزود: من میخواهم از این فرصت استفاده کرده و به محمدی بگویم واگذاری حقپخش تلویزیونی عربستان سعودی در سال ۲۰۲۱، ۹۰۰ میلیون ریال صعودی بود یعنی چیزی معادل هزار و ۱۳ میلیارد تومان که به شبکه تلویزیونی SSC فروخته شد.
درودگر در واکنش به صحبتهای مجری که گفته شود این قیاس معالفارق است چون صداوسیمای عربستان سعودی متعلق به بخش خصوصی است، گفت: هیچ فرقی نمیکند چون پول، پول است.
دیدگاه