افشین قطبی در جمع خبرنگاران:

خطه شمال و مردم این سرزمین را دوست دارم | در نیمه دوم بازیکنان فولاد از ترس گل خوردن عقب کشیدند

افشین قطبی پس از برتری فولاد مقابل سپیدرود رشت گفت: من خطه شمال و مردم این سرزمین را دوست دارم و بازیکنانی که از این خطه به فوتبال ایران معرفی می‌شوند بازیکنان بسیار خوبی هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سپیدرود رشت با بیان اینکه بازی بسیار جذابی بود و دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم و راه‌های نفوذ سپیدرود را بستیم.

وی با اشاره به اینکه به هواداران سپیدرود رشت و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم، اظهار داشت:  آنها در این چند وقت پیشرفت قابل توجهی کردند و سپیدرود در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد و برای ادامه بازی‌های لیگ برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

قطبی همچنین افزود: من خطه شمال و مردم این سرزمین را دوست دارم زیرا بسیار مهربان هستند و بازیکنانی که از این خطه به فوتبال ایران معرفی می‌شوند بازیکنان بسیار خوبی هستند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم قصد نداشتیم اینقدر عقب‌نشینی کنیم، اظهار کرد: اما در نیمه دوم بازیکنان ما از ترس گل خوردن عقب کشیدند. نیمه دوم فوتبال باب میل من انجام نشد و تفکرات من عقب‌نشینی نیست و بازیکنان ما بخاطر اینکه فقط برد می‌خواستند، دفاع کردند تا گل نخورند.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین گفت: شکست سنگین هفته گذشته مقابل صنعت نفت سبب شد که بازیکنان ما سعی کنند آن نتیجه را جبران کنند و پس از زدن دو گل، عقب نشستند.

گفتنی است فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل سپیدرود رشت به برتری دست یابد.

Share