امام جمعه رضوانشهر؛

دوازدهم فروردین یعنی حاکمیت دین و تحقق آرزوی موحدان

امام جمعه رضوانشهر گفت: مردم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با رای آری به نظام جمهوری اسلامی، مقتدرترین نظام مردمی را در جهان بوجود آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه شهرستان رضوانشهر به مناسبت، ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تماز جمعه ابن هفته در جمع مسئولین و اقشار مختلف مردم گفت: دوازدهم فروردین یعنی حاکمیت دین و تحقق آرزوی موحدان با ایجاد نظام جمهوری اسلامی در ایران و پایان دادن به حکومت استبدادی و دیکتاتوری وارث حکومت ۲۵۰۰ ساله و برچیدن پایگاه آمریکا در این کشور بود.

 حجت الاسلام محمد مهدی نژاد بیان داشت: مردم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با انتخاب آگاهانه و رای آری به نظام جمهوری اسلامی، مقتدرترین نظام مردمی را در جهان بوجود آوردند.

همچنین فرماندار رضوانشهر به اتفاق اعضای شورای تامین، معاونین سیاسی و هماهنگی امور عمرانی و دیگر مدیرانی شهرستانی با حضور در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) این شهرستان، در عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، شرکت کردند.

Share