فرماندار رضوانشهر خبر داد:

افتتاح ۵۴ پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت هفته دولت در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر گفت: با بهره گیری از اعتبارات دولت و بخش خصوصی ان شاءالله شاهد افتتاح و بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رضوانشهر با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن تشکر از همکاری وحمایت‌های امام جمعه این شهرستان درسخنانی به فعالیت‌ها صورت گرفته دراین منطقه اشاره نمودند.

فرماندار رضوانشهر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ارائه گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بیان کرد: به فضل الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش و پیگیری های شبانه روزی کارگزاران دولت در این شهرستان با بهره گیری از اعتبارات دولت و بخش خصوصی ان شاءالله شاهد افتتاح و بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال خواهیم بود و همچنین برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی توسط ادارات در سطح شهرستان در این ایام برگزار می گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با اشاره به موارد فوق گفت: این پروژه ها شامل ۲۰ طرح اشتغالزایی در حوزه گردشگری و خودکفایی، صنعتی و تولیدی های خرد با اشتغالزایی ۵۶ نفر به صورت مستقیم و پروژه های عمرانی در حوزه توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، اصلاح و توسعه شبکه و تامین آب شرب شهری و روستایی، عمران شهری، احداث شبکه های آبیاری و طرح تجهیز و بهسازی آببندان، آسفالت بافت روستایی، روکش آسفالت راه های اصلی، ۵۰ واحد مسکن مدد جویی، بهداشت و درمان، احداث پل روستایی، شیلات، بهره برداری از ساختمان دهیاری، منابع طبیعی و… می باشد.

محمد مهدی مظفری افزود: دولت برغم همه تنگناهای مالی، تلاش خود را صرف خدمت به مردم کرده و نسبت به رفع معضلات و مشکلات می کوشد.

با بیان اینکه امروز دشمن با تحریم های ظالمانه و هجمه های سنگین در حوزه های اقتصادی و فرهنگی همچنان سعی در تخریب ارزش های انقلاب و ضربه زدن به وفاق و همدلی میان مردم و پیکره نظام و انقلاب است اضافه کرد: در این شرایط وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب دارد. لذا همه باید در حفظ این وحدت، هوشیاری لازم را داشته باشیم.

همچنین امام جمعه رضوانشهر در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر در خدمتگذاری خودشان را وقف مردم کرده بودند و این مهم باید الگوی مسئولان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در پیگیری پروژه های عمرانی و اشتغالزایی در جهت توسعه و عمران و آبادانی منطقه گفت: پاسداری از حقوق مردم جزء وظایف دولتمردان است که باید این سرمایه ها به درستی مدیریت بشود.

Share