آیت الله رسول فلاحتی امروز یکشنبه در یادواره ۱۶۷ شهید آستارا؛

سیاه نمایی و ارائه تصاویر غلط از موفقیت های نظام جمهوری اسلامی از ترفندهای دشمنان است

فلاحتی با اشاره به اهمیت نقش عالمان و استادان در جهاد تبیین بیان کرد: سیاه نمایی و ارائه تصاویر غلط از موفقیت های نظام جمهوری اسلامی از دیگر ترفندهای دشمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز یکشنبه در یادواره ۱۶۷ شهید آستارا در مصلای نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اتحاد و همبستگی ملت ایران به عنوان‌ یک توان ملی گفت: اندیشمندان دنیای معاصر از اتحاد و وحدت مردم ایران اسلامی شگفت زده هستند و تمام نقشه های آنها برای شکستن این وحدت راه به جایی نمی برد.

وی با اشاره به ایستادگی ملت به پای آرمان های انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با توجه به تحریم های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان مستحکم پای آرمان های انقلاب و شهدا ایستاده اند و خوشبختانه درخت تناور انقلاب به ثمر نشسته است.

فلاحتی با اشاره به ناکامی تمامی توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود بیان کرد: دشمنان از تمام ابزارهای جنگ نرم برای به قهقراکشاندن نظام اسلامی استفاده می کنند اما ملت ایران اسلامی آگاهانه با حضور در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی مشت محکمی بر دهان آنها زده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به شبهه افکنی و ایجاد حس نا امیدی در میان ملت بیان گفت: یکی از توطئه های امپراطور رسانه ای دشمن مقایسه نظام جمهوری اسلامی با رژیم ظالم پهلوی است و آنها با این کار بیشتر باعث نفرت جهانیان از رژیم پهلوی می شوند.

فلاحتی افزود: امکانات نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت در حوزه های علمی، پزشکی و نظامی قابل مقایسه با رژیم منحوس پهلوی نیست و باید این امر برای نسل نوجوان و جوان انقلاب تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش عالمان و استادان در جهاد تبیین بیان کرد: سیاه نمایی و ارائه تصاویر غلط از موفقیت های نظام جمهوری اسلامی از دیگر ترفندهای دشمنان است و در این راستا باید دانشگاهیان، استادان، معلمان، طلاب و نخبگان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جهاد تبیین به پاخیزند.

Share