مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان خبر داد:

ایتکس ۱۴۰۰ گیلان کار خود را آغاز کرد | تبدیل زیست بوم فناوری گیلان به رفاه اجتماعی

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در آیین افتتاحیه نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر etex ۱۴۰۰ گیلان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم رفاه اجتماعی دستاورد این نمایشگاه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در آیین افتتاحیه نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر etex ۱۴۰۰ گیلان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم رفاه اجتماعی دستاورد این نمایشگاه باشد.

 دانیال سمیعی در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبدیل زیست بوم فناوری گیلان به رفاه اجتماعی بر شمرد و تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی به تنهایی قادر به زنده نگه داشتن زیست بوم نیست و توسعه شبکه، سرمایه‌گذاری، حمایت از استعداد و همچنین تامین ایده و طرح از ملزومات تحقق چنین هدف بزرگی به شمار می‌رود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری چنین نمایشگاهی را بسیار لازم دانست و تاکید کرد: همانطور که نباید هیچ دانشگاهی در چنین شرایطی تعطیل شود، زنده نگه داشتن زیست بوم فناوری نیز واجب است.

گفتنی است جلال الدین محمد شکریه نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران، فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، علیرضا عزیزی یوسف‌وند؛ مدیر امور شعب بانک سپه گیلان از دیگز مهمان آیین افتتاحیه این نمایشگاه بودند

شایان ذکر است رویداد ایتکس ۱۴۰۰ با کمک «اتحادیه صنف فناوری الکترونیک و رایانه شهرستان رشت»، «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان» و مشارکت فعالان این حوزه در فضای بیش از ۱۸۰۰ متر در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ و در دو بخش رویداد محور و محصول محور در محل نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در حال برگزاری است.

Share