سرپرست فرمانداری بندر آستارا؛

سازمان‌ها و نهادها ساخت و سازی در حریم ۶۰ متری دریا در نوار ساحلی آستارا انجام نداده‌اند!

 عنایت رضایی‌پور در جریان بازدید از ساحل بخش لوندویل این شهرستان، بیان کرد: برابر دستور اخیر رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تاکیدات استاندار گیلان به اتفاق مسئولان ادارات و سازمان‌های وظیفه‌مند در نوار ساحلی در نوار ساحلی حضور و از این مناطق بازدید کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور گفت: سازمان‌ها و نهادها ساخت و سازی در حریم ۶۰ متری دریا در نوار ساحلی آستارا انجام نداده‌اند.

 رضایی‌پور در جریان بازدید از ساحل بخش لوندویل این شهرستان، بیان کرد: برابر دستور اخیر رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تاکیدات استاندار گیلان به اتفاق مسئولان ادارات و سازمان‌های وظیفه‌مند در نوار ساحلی در نوار ساحلی حضور و از این مناطق بازدید کردیم.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌ اینکه این شهرستان حدود ۱۵ کیلومتر نوار ساحلی دارد، افزود: در نوار ساحلی آستارا تا فاصله ۶۰ متری درگیری با سازمان‌ها و نهادها نداریم.

وی تصریح‌ کرد: سازمان‌ها و نهادها ساخت و سازی در حریم ۶۰ متری دریا در نوار ساحلی آستارا انجام نداده‌اند.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه در قسمت‌هایی از پشت باغ پرندگان به علت پیشروی آب دریا افرادی اقدام به ساخت خانه‌های مسکونی کرده‌اند، گفت: در این منطقه حضور یافته و با تعاملاتی که صورت می‌گیرد موضوع برطرف می‌شود.

Share