احمدی سنگری وعده داد؛

صنایع ورشکسته گیلان مجددا احیا می شود | راه اندازی مجتمع پوشش تا قبل از عید

نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه صنایع ورشکسته گیلان مجددا احیا خواهند شد، گفت: نمایندگان گیلان پای کار اشتغال جوانان استان هستند تا هیچ جوانی بیکار نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش رشت، با ابراز خرسندی از روند احیای این مجمتع ریسندگی و بافندگی، اظهار کرد: این کارخانه روزی بیش از ۴۰۰۰ پرسنل و کارگر داشت، اما برخی این مجتمع را به خرابه تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد اتفاقات خوبی در کارخانه پوشش رشت هستیم، افزود: بیش از ۱۷۵۰ دستگاه ریسندگی و بافندگی این مجتمع را برده بودند و می خواستند یک مجتمع مسکونی در محل کارخانه احداث کنند، اما به دنبال ورود نمایندگان گیلان به مجلس دهم، یکی از اولویت های اصلی خودمان را احیای کارخانجات نابوده شده استان مانند صنایع پوشش در نظر گرفتیم.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری و استانی، عنوان کرد: برخی می گفتند صنایع پوشش رشت امکان احیا ندارد، اما اعتقاد ما احیا و راه اندازی این کارخانه بود و لذا از قوه قضائیه در قالب کمیسیون اصل ۹۰ کمک گرفتیم.

احمدی، پیگیری های حجت الاسلام رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه را در احیای این کارخانه بسیار موثر دانست و متذکر شد: شاهد همکاری بسیار سازنده رئیس کل دادگستری و دادستان گیلان بودیم و همه پای کار آمدند تا این مجتمع احیا شد و هم اکنون بیش از ۵۰۰ دستگاه ریسندگی و بافندگی و رنگرزی در یکی از سالن ها نصب شده و قبل از عید کارگران مشغول کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که صنایع پوشش احیا شده و به زودی راه اندازی می شود و خاطرنشان کرد: به زودی سایر سالن های این مجتمع نیز احیا می شود.

نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه صنایع ورشکسته گیلان مجددا احیا خواهند شد، گفت: نمایندگان گیلان پای کار اشتغال جوانان استان هستند تا هیچ جوانی بیکار نباشد.

Share