نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در گفتگو با دیارمیرزا؛

گیلان تشنه مدیرانی انقلابی، جهادی و متخصص | مشکلات استان با روحیه جهادی حل می‌شود

احمدی سنگری با بیان اینکه گیلان تشنه مدیرانی انقلابی، جهادی و متخصص است انتخاب مدیرانی متعهد، بومی و با کارنامه درخشان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با کار و روحیه جهادی مشکلات گیلان قابل حل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در پاسخ به سوال دیارمیرزا اینکه ملاک‌های شما برای انتخاب استاندار گیلان و مدیران بعدی استان چیست و باید چه شرایطی داشته باشند اظهار داشت: انقلابی بودن قطعا مهم‌ترین ملاکی است که انتظار داریم در انتخاب مدیران و استاندار آینده گیلان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس به برخی از مشکلات و چالش‌هایی که در سطح استان گیلان وجود دارد اشاره کرد و با بیان اینکه راه برون رفت از این معضلاب انتخاب مدیران انقلابی، مؤمن، متعهد، متخصص و شایسته است عنوان کرد: ما به مدیرانی در گیلان نیاز داریم که با یک روحیه جهادی تشنه خدمت به مردم باشند و بتوانند زمینه توسعه استان را فراهم کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه یک مدیر انقلابی رسیدن به جایگاه و پست را برای خود محلی برای خدمت به مردم و نه فرصتی برای جمع‌آوری غنیمت قلمداد می‌کند افزود: سوابق کار اجرایی و عملکرد بسیار مهم است و انتظار داریم مدیرانی که در آینده منصوب می‌شوند کارنامه شفاف و قابل قبولی داشته باشند.

احمدی سنگری بومی بودن را ملاک مهم دیگری که باید حتی‌الامکان در انتخاب استاندار و مدیران بعدی استان گیلان لحاظ شود خواند و ابراز داشت: در همین گیلان مدیرانی را داریم که سوابق روشنی دارند اما عملکرد آنان برای استان درخشان و چشمگیر نیست و مردم از آنان رضایتمندی ندارند بنابراین قطعا از چنین مدیرانی حمایت نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از توان و ظرفیت مدیرانی که تاکنون برای خدمت به مردم روز و شب نمی‌شناختند و همواره تلاش می‌کنند باید حتما استفاده شود اضافه کرد: به عقیده من اعمال مدیریت جهادی باید در اسرع وقت در دستور کار مدیران قرار گیرد که بدون شک تحقق این مهم بدون انتخاب افراد شایسته و مدیران متعهد امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس تلاش برای اشتغال جوانان، ارتقاء معیشت مردم، احیاء صنایع ورشکسته استان گیلان و نظایر این‌ها را از جمله مواردی که باید در دستور کار مدیران جهادی و انقلابی قرار گیرد اعلام کرد و گفت: کشورمان و به تبع استان گیلان دچار مشکلات زیادی شده‌اند اما مطمئنا با یک کار جهادی می‌توانیم از این چالش‌ها به سلامت عبور کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مسئول و مدیر نمونه را فردی که در عمل تجسم واقعی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است دانست و خاطرنشان کرد: مردم وقتی چنین مسئولانی را می‌بینند امیدشان به نظام و انقلاب افزون‌تر می‌شود و بالتبع هماهنگ با مدیران جهادی برای آبادانی، عزت و پیشرفت کشور و منطقه خود تلاش می‌کنند.

Share