حجت‌الاسلام صفری در مراسم معارفه فرماندار رودسر:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مهم‌ترین موضوع شرایط فعلی کشور است | رودسر در کشور حرف برای گفتن دارد

صفری حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مهم‌ترین موضوعی شرایط فعلی دانست و ادامه داد: این موضوع مدیریت همه جانبه کل حاکمیت را می‌طلبد تا بتوانیم با سربلندی از این ماجرا سربلند بیرون بیاییم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رودسر و املش مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرماندار رودسر ضمن خیر مقدم به محمدرضا شهاب‌زاده به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان، اظهار کرد: از جناب آقای مظفری به عنوان فرماندار سابق شهرستان رودسر تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا ایشان در ایامی که حضورشان به عنوان فرماندار، خصوصیات‌های اخلاقی برجسته‌ای داشتند که در کل شهرستان زبان زد بود.

حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان با بیان اینکه نمایندگان مجلس اولین گروهی بودند که به طور رسمی به آقای رئیسی دعوتنامه دادند و برای ایشان تشکیل جلسه دادند، تصریح کرد: نمایندگان همچنین در ایام رای اعتماد به وزرا به دولت کمک کردند.

وی افزود: نمایندگان مجلس همچنان پای کار هستند تا ان‌شاءلله بتوانند در یک پروسه زمانی، برخی از مشکلات به وجود آمده در کشور را برطرف کنند.

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مهم‌ترین موضوع شرایط فعلی کشور است

صفری حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مهم‌ترین موضوعی شرایط فعلی دانست و ادامه داد: این موضوع مدیریت همه جانبه کل حاکمیت را می‌طلبد تا بتوانیم با سربلندی از این ماجرا سربلند بیرون بیاییم.

نماینده مردم رودسر و املش مجلس با تأکید بر اینکه رودسر، شهرستانی است که چه در استان و چه در کشور حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: رودسر شهرستانی است که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله کشاورزی، علمی، فرهنگی، آموزشی جزو اولین‌ها و برترین‌ها است همچنین شرایط مجموعه مدیریتی شهرستان رودسر، مساعد است.

حجت‌الاسلام صفری مدیریت جامع را یکی از وظایف فرماندار دانست و عنوان کرد: از آقای شهاب‌زاده انتظار داریم که در برخی از موضوعاتی که آهنگ حرکتمان در شهرستان رودسر ضعیف است، سرعت لازم را ببخشند تا بتوانیم هرچه سریعتر به اهداف خود دست یابیم.

موافقت با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل سد پلرود

صفری در ادامه گفت: یکی از مسائل کلان عمرانی شهرستان، سد پلرود است که سال گذشته اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت کرد و امسال نیز طی صحبت‌ها و مکاتبات صورت گرفته، توانسیتم موافقت‌ها را برای دریافت ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر بگیریم.

همچنین موضوع تصفیه‌خانه طول لات برای شهرستان رودسر و املش جزو مسائل بسیار مهم است که توانستیم ۳۰ میلیارد تومان از جناب آقای دکتر نوبخت بگیریم تا پروژه شروع به کار کند و انتظار داریم تا آب منطقه‌ای و آب فاضلاب شهرستان نیز به تسریع در به ثمر رسیدن این پروژه‌ کمک کنند.

صفری در انتهای سخنانش خطاب به فرماندار جدید خاطرنشان کرد: امید است شما با درایت و فعالیت‌تان باعث تسریع بخشیدن و به نتیجه رسیدن هرچه سریعتر پروژه‌ها در شهرستان رودسر شوید.

Share