محمدیاری در تذکر شفاهی؛

صدا و سیما از عدم انعکاس حادثه طوفان در تالش عذرخواهی کند | ۲ هزار واحد تخریب شد

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر خواستار عذرخواهی رسانه ملی از مردم تالش به دلیل عدم انعکاس اتفاق طوفان اخیر این منطقه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به تندباد ۱۳۰ کیلومتری در غرب استان گیلان با محوریت تالش که ۲ هزار واحد مسکونی، آموزشی و … را تخریب کرد، گفت: متاسفانه این اتفاق هیچ انعکاسی نداشت.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن پخش کلیپی برای نمایندگان اظهار داشت: صدا و سیما هیچ انعکاسی در مورد این اتفاق دردآور نداشت که نسبت به آن معترض هستیم چرا که مردم در طولانی ترین شب سال زیر باران و برف بودند و رسانه ملی توجهی به آن نکرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان ضمن درخواست در اختیار دادن درخت های ساقط شده به مردم برای تامین ساختمان ها، خاطرنشان کرد: صدا و سیما نیز باید از مردم تالش که شهری ۴ هزار ساله است عذرخواهی کند.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر به رضایی رئیس کمیسیون عمران دستور پیگیری و ارائه گزارش در خصوص این اتفاق و ارائه توضیح از سوی ستاد مدیریت بحران کشور را داد.

Share