پس از 15 سال معاونت

جواد معیتی با رای اعضای شورا شهردار آستارا شد

در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر آستارا، جواد معیتی از میان هشت نامزد، با هفت رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر آستارا، جواد معیتی از میان هشت نامزد، با هفت رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد.
ایرنا نوشت، عادل نیرودل گفت: پس از آغاز به کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستارا از بین ۶ نامزد سرپرستی شهرداری این شهر، جواد معیتی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده بود و شورای اسلامی با بررسی سوابق اجرایی ۲۵ داوطلب تصدی شهرداری آستارا، هشت نفر را به عنوان نامزد نهایی انتخاب کرده بودند و یکی از نامزدها قبل از رأی گیری انصراف داد.
وی اضافه کرد: اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستارا از شهردار جدید انتظار دارند با حرکت در چارچوب قانون و با انضباط مالی، کاستی های حوزه شهر را برطرف کند.
جواد معیتی پیش از این به مدت ۱۵ سال معاون شهرداری آستارا بود.
بعد از انتخاب شهردار، اعضای شورای اسلامی و شهردار آستارا با حضور در مزار شهدای این شهر با آرمان های آن مردان آسمانی تجدید بیعت کردند.
شهر آستارا با یکهزار هکتار وسعت دارای ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت است و پیش از این علی کوهی از سال ۸۶ به طور متوالی شهردار این شهر بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share