با برگزاری مراسمی؛

رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب و معارفه شد | بهزاد براری به صومعه سرا رفت

علیرضا محمودی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب و از تلاش‌های بهزاد براری رئیس سابق این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن با حضور حجت‌الاسلام احمد میرمحمدی، معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و فریدون حسن‌پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.

معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف با اشاره به اهمیت نظارت در دستگاه قضایی اظهار داشت: مدیران قضایی باید نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد شعب داشته و در راستای رفع مشکلات اقدام نمایند.

وی با بیان اهمیت صلح و سازش در جامعه اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف باید در معیت دادگاه‌های صلح در راستای جلب رضایت و بخشش طرفین پرونده تلاش کنند.

حجت‌الاسلام میرمحمدی بهره مندی از دادگاه صلح، نهاد‌های میانجی‌گری و داوری را از راهکارهای کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی برشمرد.

وی در پایان با تاکید بر پایبندی به قانون خاطر نشان کرد: بیشترین لغزش‌های مسئولین ماحصل‌ عدم رعایت قانون است.

در پایان این مراسم علیرضا محمودی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب و از تلاش‌های بهزاد براری رئیس سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است علیرضا محمودی پیش از این سمت ریاست دادگستری شهرستان ماسال را بر عهده داشته است و بهزاد براری نیز به سمت رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا منصوب می‌شود.

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و فریدون حسن پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.
در پایان این مراسم بهزاد براری با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا منصوب و از تلاش‌های حسین خیرخواه رئیس سابق این شهرستان قدردانی شد.
گفتنی است بهزاد براری پیش از این سمت ریاست دادگستری شهرستان فومن را بر عهده داشته است و بهزاد براری نیز به سمت مستشار دادگاه تجدید نظر استان منصوب می شود.

Share