رئیس دادگستری فومن در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

افزایش مراکز مشاوره راه نجات از بحران طلاق است/کاهش آمار طلاق در فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمشید مهرپیما رئیس دادگستری شهرستان فومن با اشاره به آمار درخواست طلاق در شهرستان گفت: با همکاری مراکز مشاور خانواده و شورای حل اختلاف از افزایش بی رویه طلاق جلوگیری می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمشید مهرپیما رئیس دادگستری شهرستان فومن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به آمار درخواست طلاق در شهرستان گفت: با همکاری مراکز مشاور خانواده و شورای حل اختلاف از افزایش بی رویه طلاق جلوگیری می شود.mehrpeima

وی افزود: صرفا در موارد خاص که بنا به مصلحت زوجه در  طلاق انجام می شود.

مهرپیما ازتلاس دادگستری شهرستان برای جلوگیری از طلاق خبر داد و گفت: در شهرستان با ورود مشاور خانواده شاهد کاهش آمار طلاق هستیم.

وی افزود: اگر کل پرونده های طلاق که به دادگستری ارجاع داده می شود بدون اینکه به مراکز مشاوره بهزیستی و مراکز مشاور خانواده و شورای حل اختلاف فرستاده شود اجرایی می شد ما با بحران طلاق مواجه بودیم.

رئیس دادگستری شهرستان فومن با بیان اینکه هیچ پرونده طلاق بدون مشاوره اجرایی نمی‎شود، تصریح کرد: نگاه ما تقویت مراکز مشاوره در شهرستان است زیرا اگر نگاه‌ها واقع بینانه باشد جلوی طلاق گرفته می‌شود.

مهرپیما با بیان اینکه در ماه شاهد ۷ الی ۸ طلاق هستیم اظهار کرد: علت اصلی طلاق اعتیاد و فقر مالی است و افزایش مراکز مشاوره راه نجات از بحران طلاق است.

tel final1

Share