هفته سوم رقابت‌ها

تساوی خانگی داماش گیلان مقابل بعثت کرمانشاه | پسران شهر باران در حسرت برد و گل!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل بعثت کرمانشاه تن به تساوی بدون گل داد و همچنان در حسرت زدن گل در فصل جدید باقی‌ ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دو تیم فوتبال داماش گیلان و بعثت کرمانشاه در هفته سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان حمید درخشان در تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب سعید ابراهیم پور، علی خدایی، کنعان طاهرنژاد، علیرضا ابراهیمی (C)، محمد امینی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی، سجاد قلی بیگی، سعید حسین پور، سامان مهرابی زاده و مهرداد بایرامی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل بعثت کرمانشاه که علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی در رأس کادر فنی خود می‌بیند با ترکیب علی محسن‌زاده، محمدجواد جلالی، عارف سیفی، مجتبی ممشلی، محمد بیرانوند، سجاد سیاه کمری، میرهادی میرجوان، مهدی شجاع، حسین ابراهیمی، حامد عسگری و بلال میرزاعلی وارد زمین شد.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند ولی جدی‌ترین موقعیت مسابقه در دقیقه ۲۰ برای داماشی‌ها رقم خورد. پاس مهاجم داماش در محوطه جریمه به بایرامی رسید که با شارژ مدافع بعثت سرنگون شد ولی داور مسابقه در کمال تعجب از اعلام خطا و ضربه پنالتی خودداری کرده و دستور به ادامه بازی داد.

سه دقیقه بعد بایرامی در یک رفت‌وبرگشت با گلر حریف تک‌به‌تک شد که ضربه وی ناباورانه به گل تبدیل نشد. بازی در این دقایق با حملات داماش دنبال می‌شود و در سوی مقابل بعثت چشم به ضد حملات دوخته است. در دقیقه ۳۵ مسابقه، داور با اعلام کولینگ برک استراحتی دودقیقه‌ای به بازیکنان داد که در این هوای نه‌چندان گرم در نوع خود جالب است.

داماش گیلان در واپسین دقایق مسابقه توسط بایرامی در موقعیتی ایده آل قرار گرفت که کمک‌داور مسابقه در حرکتی نادر با زدن پرچم، آفساید مهاجم داماش را گرفت درحالی‌که بازیکن داماش چند قدم عقب‌تر از مدافعین بعثت بود.

بازی در نیمه نخست با شاهکار داور و کمک‌داور با تساوی بدون گل خاتمه یافت و داماش همچنان در حسرت زدن گل در فصل جدید باقی‌ مانده است.

داماش در نیمه دوم با ایجاد تغییرات در ترکیبش سعی در برتری دارد؛ اخراج مدافع بعثت در دقیقه ۷۵ فرصت مناسبی به شاگردان درخشان داده است تا بتوانند نخستین پیروزی فصل را کسب کنند.

داماش گیلان در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل مقابل بعثت کرمانشاه هفته سوم را به پایان رساند.

Share