مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلان مطرح کرد:

داماش به تعهدات خود پایبند است | عدم پاسخگویی مدیرعامل کارون اروند پس از انعقاد قرارداد

مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه مدیرعامل اروند پس از انعقاد قرارداد، پاسخگوی تماس‌ها نشد، گفت: باشگاه داماش گیلان به تعهدات خود پایبند بوده و پیگیر خرید امتیاز لیگ یکی کارون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، فرهاد خراسانی با اشاره به فرآیند خرید امتیاز لیگ یکی کارون اروند خرمشهر اظهار کرد: در تاریخ ۹۸/۴/۳ قراردادی فی‌مابین دو باشگاه داماش و کارون در تهران منعقد و طرفین نسبت به مفاد قرارداد موردتوافق متعهد شدند، پس از امضای این قرارداد در ماده یک مقرر شد مدیرعامل کارون اروند نسبت به رفع تعارض باشگاه خود اقدام نماید و متعاقباً مدارک و سایر اسناد تسویه‌حساب مالی طلبکاران خود را تهیه و ارائه نماید.

وی با بیان اینکه مدیرعامل کارون اروند پس از امضای قرارداد از پاسخ به تماس و پیامک سرباز زد، افزود: پس از امضای قرارداد تا ایام پایانی مهلت ۳۰ روزه، مشارالیه به هیچ‌یک از تماس‌های تلفنی و پیامکی مدیران داماش پاسخگو نبودند.

مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلان با تأکید بر پیگیری داماش مبنی بر خرید امتیاز لیگ یکی کارون بیان کرد: مراتب عدم تمکین مدیرعامل کارون اروند به فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج اعلام شد و بلافاصله از دفتر رئیس فدراسیون با ایشان تماس گرفته شد که همچنان پاسخگو نبودند.

خراسانی با اشاره به تنظیم اظهارنامه از سوی باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: اظهارنامه‌ای در مورخ ۹۸/۵/۳ از طرف باشگاه داماش تنظیم و رسماً و طبق قانون به ایشان ابلاغ شد که نامبرده پس از رؤیت اظهارنامه به تکاپو افتادند و نامه‌ای تنظیم و به شماره همراه آقای اسماعیل حاجی پور از طریق یکی از پیام‌رسان‌های اجتماعی ارسال و به تصور خود آن را ابلاغ‌شده تلقی کردند، از طرفی دیگر باشگاه داماش هم طبق قرارداد متعهد به پرداخت یک فقره چک بود که عدم پاسخگویی مدیرعامل کارون اروند مانع هماهنگی‌های لازم شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل کارون اروند پاسخگوی تماس مدیران داماش نبود، افزود: این احتمال می‌رود که یکی از دلایل عدم پاسخگویی مدیرعامل کارون اروند خرمشهر به تماس‌های مدیران داماش، اینکه نامبرده شاید از طرف باشگاه یادشده یا مالک یا مالکان آن باشگاه حق فروش یا به عبارتی وکالت در فروش و حق قبض ثمن معامله انتقال امتیاز لیگ یک را ندارد.

مشاور حقوقی باشگاه داماش گیلان با اشاره به طرح شکایت در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: روز شنبه مورخ ۹۸/۵/۵ حسب دعوت رسمی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که با حضور رئیس این کمیته و با حضور مالک و مدیرعامل و این‌جانب برگزار شد، اظهارات و دفاعیات باشگاه داماش صورت‌جلسه و به امضای حاضرین و شخص رئیس کمیته تعیین وضعیت در جلسه ذیل الذکر رسید، یک فقره چک صادره باشگاه داماش در وجه باشگاه کارون اروند خرمشهر نیز در جلسه یادشده به رؤیت و مورد تائید رئیس این کمیته قرار گرفت.

خراسانی با تأکید بر غیبت مدیرعامل کارون اروند خرمشهر در جلسه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال افزود: حسب دعوت مجدد کمیته تعیین وضعیت، مقرر شد جلسه‌ای دیگر در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۵/۷ با حضور کلیه اعضاء در محل این کمیته رأس ساعت ۱۲/۳۰ برگزار شود، اعضای باشگاه داماش از روز شنبه در تهران همچنان پیگیر انتقال امتیاز و تعیین تکلیف نهایی بوده و تا حصول نتیجه در تهران خواهند ماند.

مدیرعامل کارون اروند خرمشهر با ارسال نامه‌ای به عدم ایفای تعهدات داماش گیلان در پرداخت قرارداد واگذاری امتیاز باشگاه کارون اروند اشاره‌کرده و این انتقال را کان لم یکن دانست.

Share