با رد شایعات مطرح شده؛

مسرور: تمایلی به جهت پذیرش مسئولیت استانداری گیلان نداشته و ندارم

رضا مسرور گفت: با رد شایعات مطروحه تمایلی به جهت پذیرش این مسئولیت نداشته و ندارم امیدوارم دولت محترم با انتخابی شایسته و امیدآفرین روند توسعه گیلان عزیز را بیش از پیش رقم بزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با شروع به کار دولت چهاردهم، بازار گمانه زنی‎ها برای انتخاب استاندار بعدی گیلان نیز داغ است.

در همین راستا دکتر رضا مسرور مدیرعامل اسبق منطقه آزاد انزلی اعلام کرد که تمایلی برای کسب این سمت ندارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد  کشور با اشاره به شایعات منتشر شده در برخی رسانه های محلی گیلان نوشت “با توجه به گمانه زنی هایی که این روزها توسط رسانه ها و گروه ها در مورد احتمال تصدی مسئولیت اینجانب در استانداری گیلان مطرح می شود بنده علی رغم محبت و تقاضای گروه ها و ضمن احترام به اهالی معزز رسانه، با رد شایعات مطروحه تمایلی به جهت پذیرش این مسئولیت نداشته و ندارم امیدوارم دولت محترم با انتخابی شایسته و امیدآفرین روند توسعه گیلان عزیز را بیش از پیش رقم بزند.

رضا مسرور”

گفتنی است، مسرور از مدیران جوان، با تجربه، خوش فکر و توانای کشور است که در دوره مدیریت او در منطقه آزاد انزلی سنگ بنای توسعه زیرساختی این منطقه پایه ریزی شده و اقدامات اجرایی و عمرانی زیادی صورت گرفت تا منطقه آزاد انزلی در کشور برای خود نامی دست و پا کند.

Share