۱۰۰درصد شعب اخذ رای از ۸صبح آماده رای گیری بودند

مشارکت مسئولان ارشد گیلان در انتخابات با حضور در منزل شهیدان یوسفی

مسئولان گیلان در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان استان صبح امروز (جمعه) در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت، ضمن دیدار با مادر معظم شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی رأی خود را به صندوق انداختند.

۱۰۰درصد شعب اخذ رای از ۸صبح آماده رای گیری بودند

جواد شفیعی ثابت اظهار کرد: مردم عزیز می‌توانند با ارائه شناسنامه یا کارت ملی به ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در گیلان مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: با گدشت یکساعت از شروع اخذ رای ۷ درصد مراجعه کنندگان با شناسنامه و ۹۳ درصد با کارت ملی برای احراز هویت و رای دادن حاضر شده است.
وی گفت: صبح امروز نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم و با همراهی اعضا ستاد انتخابات استان با حضور در ستاد انتخابات از فرآیند شروع فعالیت شعب بصورت آنلاین بازدید بعمل آوردند و راس ساعت ۸ صبح صددرصد شعب آماده اخذ رای آماده شروع فعالیت بودند.  از همه مردم عزیز خواهشمندیم از آنجاییکه مدت زمان رای گیری بمدت ده ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸عصر می‌باشد از فرصت و حق قانونی خود بهره ببرند.

Share