رییس کل دادگستری گیلان در بازدید از حوزه قضایی کوچصفهان تأکید کرد:

برخورد قاطع و پشیمان کننده با توزیع کنندگان مشروبات الکلی و برگزار کنندگان جنگ احشام

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به وجود معضلاتی چون جنگ احشام، مشروبات الکلی و سگ‌های ولگرد، تصریح کرد: شهرداری باید مکانی را برای جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مشخص نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از حوزه قضایی کوچصفهان بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی و برخی مدیران اجرایی این بخش حضور یافت.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه هدف از بازدید مسئولان قضایی کمک به ارتقاء وضعیت کنونی محاکم قضایی است، تصریح کرد: تمام مسئولان باید در استقرار آرامش و امنیت در جامعه اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود معضلاتی چون جنگ احشام، مشروبات الکلی و سگ‌های ولگرد، تصریح کرد: شهرداری باید مکانی را برای جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مشخص نماید.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی موظف است با اعمال قانون، مکان‌های استفاده از مشروبات الکلی را جستجو کرده و پس از برخورد با متخلفان، مکان‌های مذکور را تعطیل کند.

وی با توجه به علنی بودن جنگ احشام در برخی نقاط استان گفت: باید با برگزارکنندگان و صاحبان املاکی که مسابقه در آن برگزار می‌شود برخورد کرده و مجازات‌های قانونی تعیین شده در خصوص آنان اعمال گردد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان خاطر نشان کرد: برخورد قاطع، سریع، بازدارنده و پشیمان کننده با توزیع کنندگان مشروبات الکلی و برگزار کنندگان مسابقات جنگ احشام، ضروری و لازم الاجراست.

Share