فرمانده سپاه قدس گیلان؛

پایگاه مقاومت بسیج نقش حساسی در جنگ ترکیبی دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پایگاه مقاومت محور انسجام است که نقش حساسی در جنگ ترکیبی دارد گفت:دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن انسجام اجتماعی و ایجادفاصله بین مردم و حاکمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان آستانه اشرفیه و سیاهکل در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه با بیان اینکه آمریکا با ظهور پدیده انقلاب در حال ساختار سازی است اظهار کرد: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی،کنش نظام جمهوری اسلامی و پاسخ خون شهداست.

وی از وجود فاصله و شکاف عمیق در ملت آزادی خواه گفت و افزود: امروزجوانان و دانشجویانی که در ذیل تمدن آمریکایی در حال رشد بودند ‌و قراربود پرچمدار تمدن غربی شوند شعار حمایت از فلسطین را سر می دهند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اذعان به اینکه باطل نابود شدنی و حق ماندگار است خاطر نشان کرد: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی، امام راحل ،مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار، شهدای عزیز ،خانواده های شهدا ،رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه آمریکا تنها راه غلبه بر ایران را از درون می بیند از ادامه دار بودن طراحی دشمنی دشمن گفت و اظهار کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری کینه اسلام ، نظام و انقلاب را به دل گرفته است و در تلاش فراوان است هرچند اثر قدرت او در حال اتمام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بستر جنگ شناختی را جنگ روایت ها دانست و گفت:نقش پایگاه مقاومت محله در جنگ ترکیبی بسیار حساس است، اگرپایگاه، حوزه و ناحیه مقاومت نقش و کنش خودرا در جنگ ترکیبی نداشته باشند حتما ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد.

وی با تاکید به عدم تزریق نا امیدی در جامعه افزود: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن انسجام اجتماعی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به انتخابات پیش رو از افزایش بصیرت و نفی تخریب کاندیدا گفت و ادامه داد: نقد خوب فرد را رشد می دهد اما تخریب شکاف انسجام اجتماعی را شکل می دهد.

وی از شهید جمهور خدمت و معامله او با خدا گفت و اظهار کرد: تقوای شهید جمهور سبب شده است که در مناظره ها در برابر توهین های وارد شده سکوت کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جوانان و نوجوانان محله مورد آماج حملات مختلف دشمن هستند از ضرورت پدافند غیر عامل گفت.

وی پایگاه مقاومت را محور انسجام دانست و ادامه داد: تشکیل هیات اندیشه ورز در همه سطوح، وجود راهبرد و تاکتیک و قرارگاه محله از سوی فرماندهان پایگاه در راستای تقویت انسجام اجتماعی لازم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را مردم پایه دانست و تصریح کرد: از آنجایی که مردم باعث ماندگاری و پیش روی انقلاب اسلامی هستند، پایگاه، حوزه مقاومت و ناحیه وظیفه اش محکم کردن پیوندهای بین مردم، پایگاه، امت و مسجد است.

دامغانی بر ضرورت اتاق عملیات _وضعیت، طراحی چگونگی انسجام اجتماعی و نقش دادن به مردم گفت و اظهارکرد: پایگاه ها در برگزاری برنامه ها به منظور دفاع از ارزش ها و ترویج آن،ایجادامنیت در محله به مردم نقش دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در وضعیت جنگی قرار داریم غفلت و کوتاهی در انجام وظایف در جنگ را جبران ناپذیر مطرح کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در مأموریت رشد و احیا می شود از جذب در بسیج گفت و خواستار ارائه راهکار مناسب برای جذب دربسیج از سوی فرماندهان پایگاه شد‌.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی کار تربیتی در بسیج را حضور بسیجیان در مسجد بیان کرد و گفت: بسیج در ارتباطات غیرسازمانی نه با ابلاغ و دستورالعمل رشد می کند که با نقش و هویت دادن و فعالیت های تربیتی در مسجد تثبیت آن ممکن است.

Share