فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

قدرت سپاه به پشتوانه بسیج است/ دیوان سالاری مانع از کارهای انقلابی می‌شود/سپاه آمادگی دارد تا گیلان را از بحران زباله نجات دهد/دولت‌ها به برنامه‎های سپاه بی‎توجه بوده‎اند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالله پور در مورد مشکل سراوان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه شده اما سرعت کار خوب نبوده است اگر در بحث زباله سوز دولت به ما اجازه ورود دهد می‌توانیم در این زمینه به مردم خدمت رسانی کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله پور در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با تبریک این هفته به همه بسیجیان گیلان گفت: شعار امسال سازمان بسیج، بسیج انقلابی و خدمتگذار است.
IMG_3886abdollahpoor
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: هفته بسیج امسال مصادف شده با اربیعین حسینی که اولین روز آن به نام پژواک ندای زینب آغاز شده است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه در دیدار امسال با مقام معظم رهبری ایشان گفتند سپاه اگر نبود کشور نبود گفت: همه میدانید سپاه جدا بسیج نیست و این بسیج است که انقلاب را حفظ کرده است. اگر سپاه قدرت دارد به پشتوانه بسیج است.

وی گفت: بسیج یک ارگان مردمی است و بازوی قوی برای رفاه مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در مورد مشکل سراوان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه شده اما سرعت کار خوب نبوده است اگر در بحث زباله سوز دولت به ما اجازه ورود دهد می‌توانیم در این زمینه به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی از تهدیدات نهفته برای استان گیلان است گفت: در کشور ما دیوان سالاری مانع از کارهای انقلابی و بسیجی میشود. حق مردم گیلان داشتن محیط زیست مناسب است و سپاه این آمادگی را دارد که استان را از این بحران نجات دهد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: در دولت قبل برنامه هایی را ارایه دادیم که مورد توجه قرار نگرفت و به این دولت هم داده ایم که باز هم توجه ای به آنها نشده است. ظرفیت بسیج بسیار زیاد است در گیلان بیش از ۹۰۰ هزار بسیحی داریم که اگر بخواهیم از توانایی های آنها استفاده کنیم میتوان بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: در کشور ما هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد اگر بخواهند از ظرفیت بسیج استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدرت بسیج و سپاه هراس در دل دشمن انداخته است یادآور شد: در حال حاضر ۲۵۰۰ گردان آماده جنگ داریم و این نشان از توانایی و قدرت بسیج و سپاه است.

عبدالله پور در پایان گفت: در هفته بسیج ۱۳۰ مسکن به مددجویان واگذار خواهد شد  و امید داریم تا پایان سال ۱۰۰۰ مسکنی را که به مردم قولش را دادیم ساخته و تحویل داده شود.

 

Share