رئیس حوزه قضایی بخش حویق؛

عدالت شهید رئیسی باید الگوی مسئولان باشد | برازنده ترین لباس برای رئیسی، لباس شهادت بود

رئیس حوزه قضایی بخش حویق تالش گفت: عدالت، زندگی جهادگونه، ساده زیستی و حل مشکلات مردم با حضور پرصلابت در میدان باید الگوی تک تک مسئولان باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام علی مبشری بمناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در حسینیه دادگستری آستارا افزود: هیچ نعمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و امام خمینی(ره) می فرماید عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست؛ نه اینکه واجبات را ادا نکنیم، بلکه امام راحل عظیم الشان جایگاه برتر خدمت به بندگان خدا را مطرح می کند و رئیس‌جمهور ما چنین بود.

وی با اشاره به توجه همیشگی شهید جمهور به تلاش برای حل مشکلات مردم تصریح کرد: شهید رئیسی برای خودش چیزی نمی خواست و بسیار خستگی ناپذیر بود و زندگی ساده ای داشت و از رفاه طلبی بیزار بود و در خدمت رسانی جانش را فدا می کرد؛ در جریان سیل آستارا وزیر کشور را فرستاد و در هر حادثه ای در هر نقطه از کشور یا خودش حضور داشت و یا اعضای کابینه را می فرستاد و با دولتمردان تعارف نداشت و در عین حال با همه عاقلانه و هوشمندانه رفتار می کرد.

مبشری شهدا را پایبند همیشگی به اصول اخلاقی و دینی دانست و بیان کرد: زندگی آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر رحمتی و دیگر شهدای این حادثه شهدا بر اساس ارزش های الهی و قرآن بود و علت شادی ضد انقلاب از این حادثه نیز همین بود.

وی با اشاره به حرکت در مسیر قرآن به عنوان‌ افتخار برای مسئولان بیان کرد: بهترین و برازنده ترین لباس برای رئیسی و یارانش لباس شهادت بود، رئیسی شخصیتی بالا و والا و محبوب برای مردم ما بود که در سازمان ملل به عنوان بزرگترین بلندگوی جهانی کتاب خدا را بلند کرد.

این آئین با حضور عباس جاذب رئیس دادگستری آستارا، یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب آستارا و با حضور قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان برگزار شد.

در برنامه ای مشابه در سپاه ناحیه آستارا، رزمندگان آستارایی حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شدند.

Share