آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد استان گیلان اعلام شد

محمد ابراهیم سرعتی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان از آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد استان از یکم خرداد ماه و ادامه آن تا ۲۰ خرداد از طریق سامانه my.medu.ir خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان از آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد استان از یکم خرداد ماه و ادامه آن تا ۲۰ خرداد از طریق سامانه my.medu.ir خبر داد.

محمد ابراهیم سرعتی با اعلام این خبر گفت: طبق زمان‌بندی اعلام شده پیش ثبت‌نام پایه اول دبستان مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: پیش ثبت‌نام پایه هفتم از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیر و پیش ثبت‌نام پایه دهم از اول تیر تا ۲۰ تیر انجام می‌شود.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه mymedu.ir انجام می‌شود و مرحله بعدی، مراجعه حضوری به مدرسه جهت تأیید مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه خواهد بود. سرعتی همچنین تاریخ ثبت‌نام میان‌پایه‌ها را از اول تا ۱۰ مرداد از طریق سامانه مذکور اعلام کرد و گفت: در صورت انجام فرایند صدور هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم؛ پیش ثبت‌نام مدارس شاهد تا ۱۵ مرداد به اتمام خواهد رسید.

وی درباره شیوه ثبت نام دانش آموزان توسط اولیا اظهار داشت: خانواده‌ها باید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز، کد ملی والدین، نشانی محل سکونت و کدپستی را ثبت‌کنند. همچنین دانش‌آموزان عادی که در جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات قرآن و نماز رتبه کسب کرده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

گفتنی است استان گیلان دارای ۴۷ مدرسه شاهد (شامل: ۲۲ مدرسه مقطع ابتدایی، ۱۲ مدرسه دوره اول متوسطه و ۱۳ مدرسه دوره دوم متوسطه) است و بیش از ۱۳ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند

Share