در جریان بازدید میدانی از بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا صورت گرفت؛

دستور آشوبی برای انتقال بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر انتقال هرچه سریعتر واحدها و بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدیدالاحداث تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز با حضور در شهرستان صومعه‌سرا از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابتدا در بخش اورژانس جدیدالاحداث ۵۰ تخت‌خوابی بیمارستان صومعه‌سرا حضور یافت و در جریان کم و کیف خدمات آن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا بازدید و در جریان چالش‌ها و کمبودهای آن قرار گرفت.

دکتر آشوبی با اشاره به برخی اشکالات جزیی در بخش جدیدالاحداث بیمارستان صومعه‌سرا، بر ضرورت انتقال هرچه سریع‌تر بخش‌ها و ارایه خدمات درمانی به مردم به بخش جدید تاکید کرد.

وی همچنین از واحد تأسیسات بخش جدید الاحداث اورژانس بیمارستان صومعه‌سرا بازدید و بر تسریع در احداث و بهره‌برداری از آن تأکید کرد.

گفتنی است؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی صومعه‌سرا نیز بازدید و بر ضرورت بهره‌مندی از فضای آن جهت اجرای پزشک خانواده و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد.

Share