فرمانده انتظامی بندرانزلی اعلام کرد:

بازداشت عاملان درگیری بلوار پیشوایی بندرانزلی | پلیس اجازه عرض اندام را به اراذل و اوباش نخواهد داد

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندرانزلی اظهار داشت: ۵ عامل درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در بلوار پیشوایی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۵ عامل درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در بلوار پیشوایی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی چند نفر با سلاح سرد در بلوار پیشوایی شهرستان بندرانزلی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۵ عامل این نزاع دسته جمعی که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف ۲ تیغه قمه، ۲ عدد چوب دستی، یک دستگاه شوکر و ۴۳ گرم موادمخدر از نوع تریاک از این افراد خبر داد و بیان‌داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

Share