فرمانده انتظامی بندرانزلی اعلام کرد:

عاملان خاموشی‌های بندرانزلی در دام پلیس | ۲۰ فقره سرقت در پرونده سارقان

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۲ سارق کابل برق در این شهرستان و کشف ۲۰ فقره پرونده سرقت خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۴۴ و ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۲ سارق کابل برق در این شهرستان و کشف ۲۰ فقره پرونده سرقت خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی ماه‌های گذشته در منطقه غازیان شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه‌های فنی کشف جرم، سرنخ‌هایی از سارقان این پرونده به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی مخفیگاه این افراد و دستگیری آن‌ها با هماهنگی قضائی خبر داد و با اعلام اینکه افراد در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند، افزود: ۱۶۰متر کابل برق سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان ۴۴ و ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share