سرهنگ نجفی‌‎پور اعلام کرد:

دستبند پلیس آستانه‌اشرفیه بر دستان اراذل و اوباش

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌‎پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس متهمان ۲۹، ۳۱ و ۳۳ ساله این پرونده را که به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند، دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌‎پور با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس‌های مردمی مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر آستانه‌اشرفیه که باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده بود، بلافاصله پلیس پیگیری موضوع در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با هم درگیر شده‌اند، تصریح کرد: پلیس متهمان ۲۹، ۳۱ و ۳۳ ساله این پرونده را که به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند، دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار داد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

Share