استاندار گیلان در بازدید از محور فومن به پونل:

مرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام است

استاندار گیلان با اشاره به تلاش در تعریض جاده پونل و محور فومن به پونل؛ آستارا بیان کرد: آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده پونل و محور پونل به سمت کلیدبر در حال انجام است و در سال جاری نیز مابقی محورها ایمن‌سازی و آسفالت می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر امروز (پنجشنبه) از مراحل تعریض بزرگراه فومن به آستارا محدوده محور پونل، فومن بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین اقدامات چهاربانده شدن این محور قرار گرفت.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه جاده‌های مواصلاتی و بزرگراهی در کشور اظهار کرد: یکی را اهداف دولت سیزدهم و شهید جمهور ایمن‌سازی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای و همچنین تعریض آنان است که در همین راستا در سال گذشته اتوبان منجیل_رودبار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به تلاش تعریض جاده پونل و محور فومن به پونل بیان کرد: آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده پونل و محور پونل به سمت کلیدبر در حال انجام است و در سال جاری نیز مابقی محورها ایمن‌سازی و آسفالت می‌شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تعریض جاده پونل و سراوان به فومن بعد از تامین اعتبار انجام می‌شود، تصریح کرد: کار انجام تامین اعتبار برای تعریض و سپس آسفالت جاده پونل و محور سراوان به فومن انجام شده و در ماه‌های آینده اقدامات اجرایی این کار آغاز می‌شود.

عباسی با اشاره به اهتمام دولت به منظور کاهش نقاط پرخطر در جاده‌های گیلان افزود: نقاط پرخطر و حادثه‌خیز در محور سراوان به فومن شناسایی شده و اقدامات اجرایی برای رفع و در نهایت تعریض این نقاط در حال انجام می‌باشد.

Share