با رأی معتمدین؛rnrn

اعضای هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فومن مشخص شدند

در اجرای ماده ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۱۴ آئین نامه اجرائی آن، با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فومن انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز (پنج شنبه) دهم خردادماه، فرامرز مرجانی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فومن در جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گرامیداشت نام و یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، افزود: شهید رئیسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد. فرماندار فومن با تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رییس‌جمهور شهید و همراهانشان، گفت: در این شرایط، حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در تشییع باشکوه رییس جمهور شهید و همراهانش، موجب امیدواری است که مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است و یقینا ثمره این حضور و جوشش مردمی را در انتخابات باشکوه پیش رو خواهیم دید. وی با تاکید بر اینکه عوامل برگزار کننده انتخابات مکلف به عمل بر اساس قانون و پرهیز از اعمال سلیقه شخصی هستند، افزود: بدون تردید دشمن از انتخابات پیش رو برای بر هم زدن اتحاد مردم استفاده خواهد نمود.
رییس ستاد انتخابات شهرستان فومن صیانت از آرای مردم را تکلیف اصلی همه دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: همه نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات وظیفه داریم و بایستی تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود. پایان این جلسه در اجرای قانون انتخابات ریاست جمهوری موضوع تشکیل هیأت‌های اجرایی، با حضور معتمدین دعوت شده که با تایید هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان انتخاب گردیده، با رأی گیری بین معتمدین حاضر، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان فومن انتخاب شدند.

اعضای اصلی به شرح زیر:
۱- آقای مسعود مرآت مبرا با ۱۸ رای
– ۲ آقای یوسف نیک انجام با ۱۵ رای
– ۳ آقای رسول تیغ نورد با ۱۴ رای
– ۴ آقای محمدمهدی قربانی پورکاس احمدانی با ۱۴ رای
– ۵ آقای سیدابراهیم خامسی با ۱۴ رای
– ۶ آقای علینقی ادبی مهذب با ۱۴ رای
– ۷ آقای عظیم معصومی نوگورابی با ۱۳ رای
– ۸ آقای اکبر قربانی پورکاس احمدانی با ۱۱ رای
به عنوان معتمدین اصلی و پنج نفر به شرح زیر:
۱ آقای اکبر محسنی پورفومنی با ۹ رای
– ۲ آقای هادی احمدی پناه فومنی با ۹ رای
– ۳ آقای سعدی جم با ۸ رای
– ۴ خانم سیده مریم نبوتی فومنی با ۷ رای
– ۵ آقای ابراهیم خوشروش ماسوله با ۶ رای
بعنوان معتمدین علی البدل هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

Share