رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا:

سماکچی: وضعیت حاکم پیرامون فاضلاب رشت موجب شرمساری است

محسن سماکچی اظهار کرد: بنده در دوران انتخابات درباره زرجوب و گوهررود هیچ صحبتی انجام ندادم ولی رفع مشکلات این دو رودخانه برایم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن سماکچی در هشتاد و نهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه تنها راه نجات از برخی مشکلات ظهور امام زمان (عج) است اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ وقتی وارد برخی از محلات رشت شدم از وضعیت حاکم پیرامون فاضلاب بسیار شرمنده می‌شوم و بنده در دوران انتخابات درباره زرجوب و گوهررود هیچ صحبتی انجام ندادم ولی رفع مشکلات این دو رودخانه برایم بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت به اعتبار اختصاص یافته از سوی بانک جهانی در گذشته به آب و فاضلاب رشت و گیلان اشاره کرد و گفت: متاسفانه هیچ اقدام موثری در این باره مشاهده نشد و معتقدم برخی باید حداقل درمقابل وجدان خودشان پاسخگو باشند که اعتبار بانک جهانی به کجا ختم شد.

وی با بیان اینکه باید خط پروژه ساماندهی فاضلاب شهری را به شورا و شهرداری اطلاع داده شود افزود: از اجرای پروژه بانک جهانی خاطره خوبی ندارم و باید در اجرای دیگر پروژه‌های بزرگ آب و فاضلاب به گونه‌ای عمل شود که برای شهروندان دغدغه ایجاد نشود.

سماکچی با تاکید به اینکه بزرگترین فاجعه شهری در حوزه فاضلاب در رشت رقم می‌خورد تصریح کرد: مردم در برخی از محلات رشت با مشکلات شدید در این باره مواجه هستند و باید نمایندگان مردم رشت در مجلس با جدیت وارد عمل شوند و برای این دغدغه بزرگ باید جهادی عمل کرد.

Share