با حضور استاندار گیلان؛

افتتاح طرح های مدیریت شهری لاهیجان؛ از نصب المان تا پیاده روسازی

به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه‌های مدیریت شهری شهرستان لاهیجان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، باحضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان آیین افتتاح ۸ طرح مدیریت شهری لاهیجان همراه با جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

این طرح‌ها شامل نصب ۱۳۰۳ عدد چراغ روشنایی در سطح شهر، اجرای بازطراحی المان میدان وحدت، روکش آسفالت معابر شهر، بازطراحی پیاده رو خیابان امام خمینی (ره)، کفسازی و فرش بتن محلات پردسر و اردوبازار، پیاده روسازی بلوار دانشجو و نصب المان یادمان‌های شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان که با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

استاندار گیلان در آیین افتتاح این طرح‌ها در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، با تاکید بر لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذار در لاهیجان به منظور رشد اقتصادی منطقه گفت: در چند وقت اخیر با سرمایه‌گذارانی در حوزه‌های مختلف صحبت شد تا برای انجام کارهای اقتصادی در لاهیجان اقدام کنند زیرا باید از مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی نهایت بهره را برد.

 اسدالله عباسی با بیان اینکه چای لاهیجان در جهان یک برند است، افزود: یکی از مشکلات ما در چند وقت اخیر بازرگانی چای بوده است ولی در سال جاری تلاش کردیم با افزایش ۶۰ درصدی قیمت چای به توسعه و رونق تولید این محصول کمک کنیم لذا انتظار دارم رئیس سازمان چای وارد عمل شده و به مردم در مردم و چایکاران در این خصوص گزارشی دهد.

وی با اشاره به نقش حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اضافه کزد: حضور مردم منجر به افزایش انسجام ملی در کشور شده و بدون شک مردم با مشارکت خود در انتخابات بار دیگر پاسخی محکم به دشمنان اسلام خواهند داد.

Share