ایا افتادگی پلک با بوتاکس برطرف میشود؟

در این مطلب در مورد معجزه رفع افتادگی پلک با بوتاکس صحبت کردیم.

چشم‌های زیبا و شاداب آرزوی همه افرادی است که دچار افتادگی پلک هستند. سوال اصلی این است که چطور می‌توان افتادگی پلک را درمان کرد؟ روش‌های خانگی و عمل‌های جراحی یکی از راه‌های درمان افتادگی پلک به‌شمار می‌رود. ما قصد داریم یک روش عالی برای درمان این مشکل به شما معرفی کنیم تا بدون هیچ‌گونه درد، خونریزی و دوره نقاهت افتادگی پلک خود را درمان کنیم. رفع افتادگی پلک با بوتاکس یکی از این راه‌هاست؛ تزریق بوتاکس بدون نیاز به جراحی و هزینه‌های هنگفت مشکل افتادگی پلک را در سریعترین زمان ممکن حل می‌کند. در ادامه مدت زمان ماندگاری و حتی دلایل افتادگی پلک بعد از بوتاکس را برای‌تان شرح خواهیم داد.

تزریق بوتاکس؛ بهترین روش درمان افتادگی پلک با بوتاکس

بوتاکس از موادی مانند سم بوتولینوم ساخته شده است و عملکرد درمانی و زیبایی به‌منظور کاهش چین‌و‌چروک و افتادگی پوست دارد. این ماده با شل یا فلج کردن عضلات پوست، پلک را به‌نوعی لیفت می‌کند و باعث رفع افتادگی پلک می‌شود. تزریق بوتاکس نه‌تنها یک روش عالی برای درمان افتادگی پلک به‌شمار می‌رود، بلکه برای تقویت زاویه دید افراد نیز کمک بسیاری می‌کند.

ممکن است فرد پس از جلسه اول درمان افتادگی پلک با بوتاکس به نتیجه دلخواه دست نیابد که این موضوع به میزان افتادگی پلک فرد بستگی دارد. اگر میزان افتادگی پلک بالا باشد با یک مرحله تزریق بوتاکس این مشکل حل نمی‌شود و مانند درمان ترک پوستی به ۲ یا ۳ جلسه درمان نیاز دارد تا این مشکل به‌طور‌کامل حل شود.

مدت زمان ماندگاری پس از درمان افتادگی پلک با تزریق بوتاکس

ماندگاری مواد بوتاکس زمان مشخصی نداشته و میزان ماندگاری و اثر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل ماندگاری، به کیفیت و قیمت بوتاکس مربوط است. اگر مواد بوتاکس همه تاییدیه‌ها و استاندارد‌های لازم را داشته باشد قطعا اثرگذاری شگفت‌انگیزی روی پلک شما خواهد داشت. این مدت زمان ماندگاری بین ۶ الی ۱۲ ماه متغیر است. البته میزان ماندگاری بوتاکس به تعداد دفعات تزریق آن نیز بستگی دارد. هر چقدر تعداد دفعات تزریق بوتاکس بالا باشد، ماندگاری بوتاکس نیز بیشتر می‌شود.

بررسی مدت زمان بهبود و رفع افتادگی پلک با بوتاکس

افتادگی پلک پس از تزریق بوتاکس معمولا بعد از گذشت ۱ الی ۴ هفته از بین خواهد رفت. اما در مواردی دیده شده است که این عارضه تا ۴ الی ۶ ماه بعد از تزریق باقی می‌ماند. میزان ماندگاری و بهبود افتادگی پلک به ناحیه تزریق و میزان تماس آن با عضله بستگی دارد. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا این عارضه فقط در مرکز‌های نامعتبر اتفاق می‌افتد. توصیه می‌کنیم با تحقیق و جست‌وجو، عمل بوتاکس خود را در کلینیکی مطرح و زیر‌نظر کادر درمان متخصص انجام دهید تا افتادگی پلک بین ۲ الی ۴ هفته کاملا از بین برود.

ایا تزریق بوتاکس باعث افتادگی پلک میشود؟

برخی اوقات بوتاکس باعث افتادگی پلک می‌شود که به عوامل مختلفی بستگی دارد و عبارت‌اند از:

  • تزریق بیش ‌از حد بوتاکس
  • انتخاب اشتباه محل تزریق و بخش‌بندی غلط نواحی صورت و پلک
  • بالا نگه داشتن پلک با دست هنگام تزریق بوتاکس
  • بهبود بخشیدن ظاهر خسته با بوتاکس

یکی از دلایل مهم افتادگی پلک با بوتاکس، مراجعه به یک مرکز غیرمعتبر یا آرایشگاه‌های زیبایی است؛ بنابراین مراجعه به یک کلینیک تخصصی با وجود متخصصان مجرب، بسیار حائز اهمیت است. برخی از مراجعان علاوه‌بر رفع افتادگی پلک با بوتاکس، قصد سایر اقدامات زیبایی مانند رفع استرچ مارک را دارند که با مراجعه به یک کلینیک معتبر مانند الف واقع در زعفرانیه، می‌توانند در مورد هزینه لیزر ترک های پوستی اطلاعات کامل‌تری دریافت کنند.

درمان افتادگی پلک بر اثر بوتاکس در یک مرکز تخصصی معتبر پوست و مو

در این مطلب در مورد معجزه رفع افتادگی پلک با بوتاکس صحبت کردیم. میزان ماندگاری بوتاکس برای  رفع افتادگی پلک بین ۶ الی ۱۲ ماه است و رفع این عارضه به میزان افتادگی پلک شما دارد. همچنین افتادگی پلک پس از تزریق بوتاکس بلافاصله بهبود پیدا نمی‌کند، بلکه نیاز به یک مدت زمان مشخصی بین ۱ الی ۴ هفته است. علاوه‌بر درمان و تاثیرات بوتاکس، حتما به این نکته توجه داشته باشید که مراجعه به یک مرکز غیرمعتبر عوارض و آسیب‌های غیر‌قابل جبرانی برای شما ایجاد خواهد کرد. کلینیک تخصصی الف با بهره‌گیری از جدید‌ترین متد‌های روز دنیا، همه تکنیک‌های تزریق بوتاکس را با مهارت بالا انجام می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه عوارضی، نتایجی دقیق و دلخواه براساس انتظارات شما حاصل شود.

Share