رئیس هیات فوتبال آستارا

مشکلات مالی شهرداری آستارا در صورت واگذاری به بخش خصوصی رفع می‌شود

رئیس هیات فوتبال آستارا گفت: اخیرا به دنبال اعتصاب بازیکنان شهرداری آستارا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب بازیکنان واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات فوتبال شهرستان آستارا اظهار کرد: مشکلات مالی تیم شهرداری در صورت واگذاری کامل این تیم به بخش خصوصی رفع خواهد شد و در صورت ابقای این تیم در لیگ یک، این امر بصورت جدی پیگیری می شود.

فردین عباس‌زاده در نشست خبری افزود: اخیرا به دنبال اعتصاب بازیکنان شهرداری آستارا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب بازیکنان واریز شد و به زودی مطالبه ۲۰۰ میلیونی سرمربی تیم هم پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال آستارا اضافه کرد: هزینه یک بازی خارج از خانه برای تیم شهرداری آستارا حدود ۳۰۰ میلیون تومان است و این تیم از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد.

عباس زاده ادامه داد: از سه بازی باقیمانده برای تیم شهرداری آستارا، ۲بازی در خارج از خانه و یک بازی در آستاراست و شهرداری در صورت کسب تنها یک برد در لیگ یک ماندگار خواهد شد.

وی گفت: تیم شهرداری آستارا اگر در فصل آینده در لیگ یک رقابت کند، چمنِ طبیعی در مجموعه ورزشی وحدت راه اندازی خواهد شد.

عباس‌زاده در رابطه با ایجاد شائبه هایی در خصوص درآمدزایی هیات فوتبال آستارا گفت: اخیرا مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا با قهرمانی تیم منتخب لوندویل خاتمه یافت و کل درآمد حاصل از محل فروش بلیط و ورودی تیم ها ۷۰۰ میلیون تومان بود که این درآمد صرف هزینه های جاری و جوایز تیم های برتر شد.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه ۱۴ میلیون تومان درآمد از محل اجاره چمن ورزشی مجموعه وحدت به تیم های شهرستان به حساب هیات فوتبال واریز می‌شود، ادامه داد: در بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان خساراتی به صندلی ها و شیشه های سالن توسط برخی از تماشاگرنماها وارد شد که این خسارات طی روزهای آینده با جایگزین کردن صندلی های تازه جبران خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال آستارا خاطرنشان کرد: ۹۰درصد اعضای هیات فوتبال از پیشکسوتان این رشته هستند و به زودی با همکاری هیات فوتبال استان دوره مربیگری درجه c آسیا به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.

Share