فتح خیبر در آستارا

خط و نشان اشجاری برای مدعیان با برد شیرین خانگی مقابل خیبر خرم آباد

تیم فوتبال شهرداری آستارا در چهارمین بازی خانگی در هشتمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر صفر خیبر خرم آباد را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری آستارا در چهارمین بازی خانگی در هشتمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر صفر خیبر خرم آباد را شکست داد.

به گزارش دیار میرزا از بندر آستارا، این دیدار عصر دوشنبه با قضاوت سعید لهراسبی، علی حیدری، محسن حکیم، میلاد اصغری و ناظر داوری شاهین حاج بابایی از استان البرز در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از هفت هزار نفر ترتیب یافت و گل تیم شهرداری را حسین آفرین زاد در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آرین عشرتی، پویا عزیزپور، احمد آهی، احمد عزیزی، فرشاد ایمانپور، محمد آزادطلب، مهرگان گلبرگ، مبین رضاپور، میلاد افشه، سید علی یحیی زاده، پژمان ثباتی و برای خیبر خرم آباد هادی حاجی ابایی، فرزاد بهاری، میثم جهانگیری، رسول طمهاسبی، سجاد بازگیر، فرشاد امامی، احمد زارعی، ناصر عباسی، حسن نعمتی، سامان محرابی زاده و مصطفی اولادی به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با چهار برد و یک مساوی و دو شکست، ۱۳ امتیازی شده و در هفته نهم روز یکشنبه بیست وششم آبان، مهمان تیم میلاد مهر تهران خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

 

Share