فریاد رشتی‌ها: باید بمانیم

داماش گیلان ۴ – ۱ مس سونگون؛ بغض شاگردان نظرمحمدی در رشت ترکید!

تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری سراسر هجومی موفق شد با نتیجه چهار بر یک مقابل مس سونگون به برتری دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۲ تیم فوتبال داماش گیلان و مس سونگون در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در حضور بیش از ۱۲ هزار تن از هواداران داماشی در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، حسین ابراهیمی، سجاد قلی بیگی، رضا زاهدتبار، آرمان لطف خدا، سعید دلاور، محمد رستمی، رضا پورمهدی، میلاد پورمحسن، سعید طالبی و بلال میرزاعلی وارد زمین شدند.
در سوی مقابل کلانتری در تیم مس سونگون مهدی حقیقت، میثم جودکی، ماهان احمدزاده، محمد ابراهیمی، امیرحسین نشاط‌جو، محمدرضا زینال خیری، حسین فلاحیان، محمد زینالی، بهزاد نوروزی، محمدطاهر امینی و فرزان دانا را به میدان فرستاد.
هواداران داماشی در یک هوای مطبوع بهاری از همان نخستین ثانیه‌های مسابقه یک‌صدا و یک‌نفس به تشویق داماش پرداختند؛ تشویق‌هایی کوبنده که داماشی را به بازی هجومی سوق می‌داد.
جدی‌ترین موقعیت مسابقه در دقیقه ۲۳ رقم خورد؛ سانتر مواج پورمحسن با چرخش سر پورمهدی به دیرک افقی دروازه مس اصابت کرد و در توپ برگشتی نیز شوت قلی بیگی با اختلاف اندک به بیرون رفت.
داماشی‌ها در دقیقه ۳۲ مسابقه روی حرکت تیمی توسط حسین ابراهیمی به گل رسیدند ولی داور مسابقه قبل از گل در سوت خود به نشانه آفساید دمید تا پسران شهر باران همچنان در حسرت گل باقی بمانند.
هر چه به دقایق پایانی نیمه نخست نزدیک‌تر می‌شدیم برشدت حملات داماش افزوده‌شده و همگان چشم‌انتظار به ثمر رسیدن گل از سوی داماش هستند.
در دقیقه ۳۷ مسابقه ضربه‌ایستگاهی استادانه پورمحسن با اختلافی میلی‌متری از دیرک افقی دروازه مس به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه بلند شود!
دقایق انتهایی نیمه نخست با بارش شدید باران توأم شد. باران برای داماشی‌ها خوش‌یمن بود و سرانجام در دقیقه ۴۲ مسابقه روی توپ ارسالی حسین ابراهیمی از نقطه کرنر این آرمان لطف خدا بود که با ضربه‌ای فنی و دقیق قفل دروازه مس را باز کرد تا شاهد زلزله در ورزشگاه باشیم!
نیمه نخست با برتری یک بر صفر داماش گیلان به اتمام رسید. نیمه دوم زیر نور آغاز شد.
در همان دقایق نخستین نیمه دوم فرار زاهدتبار در محوطه جریمه مس و دوئلش با مدافع حریف منجر به سرنگونی مهاجم داماش شد که داور مسابقه در کمال تعجب به دلیل تمارض یک کارت زرد نصیب زاهدتبار کرد!
درحالی‌که داماشی‌ها توپ و میدان را در اختیاردارند این حسین ابراهیمی بود که با شوتی باورنکردنی از پشت محوطه جریمه برتری داماشی‌ها را در دقیقه ۶۶ به دو گل افزایش داد.
داماش گیلان که گویی قصد ندارد پا پس بکشد در دقیقه ۷۱ مسابقه توسط رضا پورمهدی گل سوم را به ثمر رساند تا بیش از ۱۲ هزار تن از هواداران عاشق داماشی غرق در شادی شوند.
مس سونگون در دقیقه ۷۶ توسط بهزاد نوروزی به گل دست پیدا کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کند.
امیرحسین یوسفی و آرمین انبساطی جایگزین حسین ابراهیمی و سعید طالبی و حسین خیری و سپهر سیمان‌پور جایگزین رضا زاهدتبار و بلال میرزاعلی شدند تا بر قدرت هجومی داماش افزوده شود.
سپهر سیمان‌پور تعویض طلایی نظرمحمدی موفق شد گل چهارم داماش گیلان را به ثمر برساند تا ضمن بهبود آوراژ گلی داماشی‌ها خیال هواداران از پیروزی مقابل مس سونگون راحت شود.
محمدرضا پیروزمند آخرین بازیکن تعویضی داماش گیلان است که جایگزین رضا پورمهدی شد.
تیم فوتبال داماش گیلان در پایان ۹۰ دقیقه مسابقه هیجان‌انگیز موفق شد مقابل مس سونگون به برتری چهار بر یک دست پیدا کند.

Share